-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Michał V-R <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: bez sprzęgła
Date: Wed, 26 Jan 2011 14:03:36 +0430
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <ihmhpj$nnd$1@inews.gazeta.pl>
References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
<f...@f...googlegroups.com>
<ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
<ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
<ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
<4d3afc6b$1@news.home.net.pl> <ihjq2e$kvf$1@news.onet.pl>
<4d3dc75a$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<ihkmg7$307$10@news.onet.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<ihkvq0$307$21@news.onet.pl> <ihlome$rck$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 46.113.21.47
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1295960693 24301 46.113.21.47 (25 Jan 2011 13:04:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jan 2011 13:04:53 +0000 (UTC)
X-User: michalvet
X-Antivirus: avast! (VPS 110125-0, 2011-01-25), Outbound message
In-Reply-To: <ihlome$rck$1@news.onet.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7 ThunderBrowse/3.3.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634927
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-25 10:26, The_EaGle pisze:
> To ciekawa teoria. Szczególnie ta o nie możności wyszczerbienia zębów w
> przekładni. Jak rozumiem uważasz że wytrzymałość przekładni jest
> nieograniczona? Idąc dalej twoim tokiem rozumowania przez każdą taką
> przekładnie można przenieść dowolnie duży moment obrotowy...
Te zeby, co byly powyszczerbine w linkach to powstaly podczas
nieprawidlowej redukcji, do za niskiego biegu wzgledem predkosci i
moment z tylnego kola wyrwal zab, ktory wpadl poniedzy nastepne i juz
poszlo, ale nie ma to nic wspolnego z mechanizmem zmiany biegow, tylko
jakis idiota zredukowal na za niski bieg, przy za duzej predkosci,
zaloze sie, ze napewno tylne kolo zablokowalo przy duzej predkosci, a
sadzac po zardzewialym lozysku, to czlek uzytkujacy to moto nie mial za
wiele pojecia wogole o jakimkolwiek pojezddzie jezdzacym, procz roweru.
Zepsuc sie da wszystko
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.11 15:55 Ivam
- 25.01.11 19:45 doktorski
- 25.01.11 21:11 The_EaGle
- 25.01.11 21:37 AZ
- 26.01.11 08:08 The_EaGle
- 26.01.11 08:14 KJ Siła Słów
- 26.01.11 08:21 Piotr Klimek
- 26.01.11 09:26 AZ
- 26.01.11 09:26 kakmar
- 26.01.11 09:30 AZ
- 26.01.11 11:10 The_EaGle
- 26.01.11 11:14 The_EaGle
- 26.01.11 11:19 AZ
- 26.01.11 13:33 Jacot
- 26.01.11 18:34 Ivam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=