eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebez sprzęgłaRe: bez sprzęgła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Michał V-R <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Wed, 26 Jan 2011 14:03:36 +0430
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <ihmhpj$nnd$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <4d3afc6b$1@news.home.net.pl> <ihjq2e$kvf$1@news.onet.pl>
    <4d3dc75a$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ihkmg7$307$10@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ihkvq0$307$21@news.onet.pl> <ihlome$rck$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.113.21.47
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1295960693 24301 46.113.21.47 (25 Jan 2011 13:04:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jan 2011 13:04:53 +0000 (UTC)
    X-User: michalvet
    X-Antivirus: avast! (VPS 110125-0, 2011-01-25), Outbound message
    In-Reply-To: <ihlome$rck$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7 ThunderBrowse/3.3.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634927
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-25 10:26, The_EaGle pisze:

    > To ciekawa teoria. Szczególnie ta o nie możności wyszczerbienia zębów w
    > przekładni. Jak rozumiem uważasz że wytrzymałość przekładni jest
    > nieograniczona? Idąc dalej twoim tokiem rozumowania przez każdą taką
    > przekładnie można przenieść dowolnie duży moment obrotowy...

    Te zeby, co byly powyszczerbine w linkach to powstaly podczas
    nieprawidlowej redukcji, do za niskiego biegu wzgledem predkosci i
    moment z tylnego kola wyrwal zab, ktory wpadl poniedzy nastepne i juz
    poszlo, ale nie ma to nic wspolnego z mechanizmem zmiany biegow, tylko
    jakis idiota zredukowal na za niski bieg, przy za duzej predkosci,
    zaloze sie, ze napewno tylne kolo zablokowalo przy duzej predkosci, a
    sadzac po zardzewialym lozysku, to czlek uzytkujacy to moto nie mial za
    wiele pojecia wogole o jakimkolwiek pojezddzie jezdzacym, procz roweru.
    Zepsuc sie da wszystko

    --
    Pozdrawiam
    Michal V-R
    gg 9409047
    ----------------------------------------
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
    ----------------------------------------

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: