eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebez sprzęgłaRe: bez sprzęgła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Mon, 24 Jan 2011 13:51:12 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 53
    Message-ID: <ihjsk1$1mk$1@news.onet.pl>
    References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>
    <ihjpcr$gho$2@news.onet.pl> <ihjpuj$qrf$1@node1.news.atman.pl>
    <ihjr58$q7u$1@news.onet.pl> <ihjrpi$tuo$3@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1295873473 1748 195.117.162.130 (24 Jan 2011 12:51:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jan 2011 12:51:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <ihjrpi$tuo$3@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634856
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-24 13:37, AZ pisze:

    >> Przecież ja o luzie napisałem:
    >> cyt: "Przy zmianie biegów bez sprzęgła nie ma więcej jak luz po między
    >> zębami w skrzyni "miejsca" na dostosowanie prędkości obu wirujących
    >> dotąd swobodnie kół zębatych."
    >>
    >> Oczywiście że dochodzi jeszcze luz na wszystkich pozostałych
    >> przekładaniach od wału korbowego aż po koło napędowe. I to jest jedyny
    >> luz sumarycznie jaki masz aby obroty spadły.
    >>
    > Nie rozumiesz o czym sie do Ciebie pisze, nie luz we wszystkich posrednich
    > ukladac, a luz w sensie, takiego momentu w ktorym nic nie jest zazebione.

    Naprawdę to powiedz mi gdzie masz taki luz po między biegami 2 i 3 i wyżej?

    > To ten moment w ktorym silnik moze swobodnie zmniejszyc obroty.

    Te luz to twoje wyimaginowane "coś" Po między biegami 2 i 3 itd nie ma
    żadnego luzu - zmieniasz bieg z jednej przekładni na drugą od razu. Nie
    ma takiego czasu w którym silnik swobodnie zmieni obroty!




    >> Wszystko się zgadza. Ja tylko pisze o tym że taka zmiana to ZAWSZE
    >> choćby najlepiej wykonana będzie to większe obciążenie na układu
    >> przeniesienia napędu niż gdy wykorzystuje się sprzęgło. A SKORO TAK to
    >> nie można pisać o ZEROWYM wpływie takich zmian na ten układ.
    >> To wszystko o co mi chodziło w tym wątku...
    >>
    > Zeby o prostym zarysie sa w stanie zniesc duzo duzo wiecej, a kly jeszcze
    > wiecej. Wiec ten wplyw jest praktycznie zerowy, pomijalny.
    >>
    >> Nie się psuje ale wpływa negatywnie na żywotność co w długim okresie
    >> może przyczynić się do awarii. Natomiast w sieci są dostępne zdjęcia z
    >> tych awarii.
    >>
    > No i co ulega tej awarii? Mowisz caly czas o zdjeciach, wiec wrzuc pare
    > linkow i dyskutujmy dalej.

    Pierwsze z brzegu:

    To pewnie się popsuło od emeryckiej jazdy:
    http://www.motogen.pl/gfx/motogen/pl/default_aktualn
    osci/37/37/1/skrzynia_biegow_pr_5.jpg

    http://www.motogen.pl/artykuly/porady/zmiana-biegow-
    bez-uzycia-sprzegla-abc,art37.html



    Pozdrawiam
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: