eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybez pradu nie ma wspomagania ? › Re: bez pradu nie ma wspomagania ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
    xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Aug 2013 02:53:13 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bez pradu nie ma wspomagania ?
    References: <kto3oe$pb4$1@speranza.aioe.org> <g...@n...chmurka.net>
    <kto94e$7t3$1@speranza.aioe.org>
    <l...@4...net>
    In-Reply-To: <l...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <52116c7d$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-64-233-133.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1376873597 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1251 89.64.233.133:2937
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501872
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8/6/2013 1:05 AM, Tomasz Pyra wrote:
    > Dnia Mon, 05 Aug 2013 15:22:57 +0200, Marek napisał(a):
    >
    >>> Jeżeli elektryczne to Wojtek już odpowiedział.
    >>>
    >>> Jeżeli hydrauliczne to pewnie alternator i pompa są na jednym pasku
    >>> i pasek poszedł.
    >>>
    >> To nie jest pelne elektryczne jak w nowszych autach. Jest pompa do
    >> ktorej nalewa sie oleju.
    >> Pasek jest, alternator, klima sie kreci.
    >
    > Ogólnie są trzy rodzaje wspomagania:
    > - elektryczne EPS, czyli silnik elektryczny bezpośrednio pomaga Ci kręcić
    > kierownicą
    > - hydrauliczne HPS, czyli pompa hydrauliczna napędzana paskiem generuje
    > ciśnienie które w maglownicy pomaga Ci kręcić
    > - elektrohydrauliczne EHPS, czyli tak jak hydrauliczne, ale pompa napędzana
    > jest silnikiem elektrycznym


    Jeszcze jest kilka dziwaków:

    -W Safrane ph2 mam coś jak EHPS, ale zupełnie inne
    są 2 wspomagania na raz, czyli zwykłe hydrauliczne i jakiś silnik
    na maglownicy (czy jakoś tak - bo jak zwykle części nigdzie się
    znaleźć nie dało do tego auta) - czym on się zajmuje nie wiem.

    Ale raz w mrozy się to "elektryczne zamarzło", komputer ładnie
    powiedział że wspomaganie nawaliło i że przechodzi w tryb zwykłego
    wspomagania. Była delikatna różnica w jeździe ale nie wiem na czym
    polegała bo tylko raz się tak "zawiesiło".

    -W niektórych BMW 7 E65 lub Lexus LS460/600 jest jeszcze takie co
    zmienia kąty i to też jakiś mix kilku typów był

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: