  • Data: 2010-06-24 22:22:51
    Temat: Re: bez moto
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pfff, odkrycie ;) Pecha cos miales do ludzi, choc jedna rzona lepsza
    niz kilku przyjaciol ;)
    Kontynuujac Twa mysl smiem dopowiedziec ze:
    - robienie z motocyklizmu religii od zawsze mnie bawilo;
    - tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
    duchowego.
    ----
    no tak.. tylko są ludzie dla których motocykle to styl życia jako samo w
    sobie, co nazywane jest "religią", to ludzie, klimat, zloty, bycie całe
    życie w trasie.. i tego nie zrozumie ktoś kto tego nie poznał w sensie
    dosłownym, próbował to opisywać taki jeden ktoś w amerykańskiej książce z
    pewnego klubu..
    p.s. ja powiem tylko ze sam musiałem po tych 8u latach odpocząć.. bo mi
    organizm siadl a chce jeszcze pare rzeczy w zyciu zrobic.. a tak
    wyremontowałem dom, mam fajnego psa i chodzę na spacery.. i jak rozumiem
    autora to po roku za miesiąc wracam po jeżdżenia, on tez wroci