  • 11. Data: 2013-05-01 00:42:55
    Temat: Re: benzyna po 4.24 jak miło
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 23:56:15 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > CPN Warszawa, 3,20.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Jest gdzieś Kozera? Jak nie ma to powiem że w Łodzi benzyna TESCO ( bo tam tanio jest
    kurewsko) 1,85.

  • 12. Data: 2013-05-01 00:50:39
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisal w wiadomosci
    > wpisujcie miasta gdzie jest taniej ;)

    najtaniej na Ukrainie - tylko najlepiej miec zbiornimk 100L ;)

    LOL

  • 13. Data: 2013-05-02 03:26:55
    Temat: Re: benzyna po 5.24 jak miło
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Chyba bez VAT

    oj pomyliłem się jeszcze będąc pod wrażeniem tego, co wyświetlacz
    pokazał na Neste :) miało być po 5.24

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2013-05-02 10:41:37
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Chyba bez VAT

    oj pomyliłem się jeszcze będąc pod wrażeniem tego, co wyświetlacz
> [...]

    ==========
    W latach 60 była po 5,40 :)

    pzdr., R.G.

  • 15. Data: 2013-05-02 16:43:51
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >oj pomyliłem się jeszcze będąc pod wrażeniem tego, co wyświetlacz
    >pokazał na Neste :) miało być po 5.24

    Ostatnio tankowałem po 5.21 95 :)

    Buniek

  • 16. Data: 2013-05-02 16:57:12
    Od: Wicio <w...@g...pl>

    --
    *****
    Wicio

  • 17. Data: 2013-05-02 17:03:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-30 21:29, PiteR pisze:
    > wpisujcie miasta gdzie jest taniej ;)
    Cała Polska od sąsiada pod blokiem: 0zł + 10 minut strachu :->

    Maciek

  • 18. Data: 2013-05-02 22:14:02
    Temat: Re: benzyna po 5.24 ma się rozumieć
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:30:37 +0200, PiteR napisał(a):

> [...]

    Gliwice - 5.17, gaz 2.23. Brutto oczywiście.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138