    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: benq LR100
    Date: Wed, 30 Oct 2013 19:26:21 +0100

    Mariusz [mr.] pisze tak:

    > Czyli jednak namotał... :)))

    pseplasam, że poszły do jednego folderu. Wierzyłem, że każdy zajrzy
    sobie do EXIF. Mea kulpa :)

    To faktycznie była komórka LG KC910 http://tinyurl.com/px67mkk

    Ale na plus, dowiedziałem się właśnie, że ten mój LG wcale nie robi
    takich super zdjęć (jak mi się wydawało że robi) nawet w pełnym słońcu.

    > To ja Mu jednak serdecznie radzę zostać lepiej przy tym "Benku"
    > - za rok będzie już więcej wiedział o takich dziedzinach jak np.
    > odstęp sygnału od szumu, jasność sceny albo widmo oświetlenia
    > sztuczne go ze szczególnym uwzględnieniem lamp sodowych. :))

    Nie będę wnikał :) Potrzebuje aparatu do robienia zdjęć w ciemnych
    miejscach (zdjęcia błyszczących etykiet najczęściej).

    Ważne żeby aparat zrobił i coś było widać. Idealny dla mnie ma
    podkręcać "jasność" aż coś będzie widać. Tak zachowuje się np komórka
    Samsunga SGH-J200 i słuzbowy jakiśtam tani Samsung.

    > Porównywać sceny przy 100.000 razy słabszym oświetleniu!
    > Pięć rzędów wielkości! :) Robić zdjęcia przy ulicznych sodówkach
    > i narzekać na oddanie kolorów! Dobre! Jednak warto zachodzić tu
    > na grupę... :))

    Robiłem też tym Benkiem w pełnym słońcu ale mi się ręka omskła i się
    skasowały :/ Liczyłem, że wasza nieskończona przebiegłość wywnioskuje
    coś ze zdjęcia benq_2013-10-29_1619-37.jpg

    ;)

    tnx

    --
    Piter