  • 1. Data: 2010-06-26 02:18:44
    Temat: baterie CR 2032 [OT]
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Musze dokupic kilka bateryjek CR 2032.
    W sklepach sa Duracelle, Energizery i Kodaki od 6 do 10zl.
    Za to na allegro zatrzesienie Maxelli od 1zl za sztuke.
    Czy ktos tego Maxella uzywal?
    TA

  • 2. Data: 2010-06-26 02:31:55
    Temat: Re: baterie CR 2032 [OT]
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > W sklepach sa Duracelle, Energizery i Kodaki od 6 do 10zl.
    > Za to na allegro zatrzesienie Maxelli od 1zl za sztuke.

    Tak, mam w lampkach na szosówce, nie zauważyłem istotnej różnicy m nimi a
    innnymi, choć nei zastanawiałem sie nad tym specjalnie.
    Dodam, że w zwykłym sklepie elektronicznym różne firmy kosztują ok. 2 złote.
    W Mediamarktach, Mediaekspertach i innnych takich w podanych przez Ciebie
    cenach (od 5 do 13 zdaje się)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-06-26 06:29:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Jun 2010 04:31:55 +0200, Yogi(n) wrote:

> [...]
    >W Mediamarktach, Mediaekspertach i innnych takich w podanych przez Ciebie

    Zajrzyjcie na allegro i zobaczcie czy jakiegos hurtu nie ma, bedzie
    punkt wyjscia.

    Maxel byla dobra firma, ale teraz wszystko mozliwe - pisze maxel, a
    naprawde podrobka. Uznane marki to tez Sony, Renata, Sanyo.

    J.

  • 4. Data: 2010-06-26 18:27:39
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 04:18:44 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > W sklepach sa Duracelle, Energizery i Kodaki od 6 do 10zl.

    Gdzie tak drogo? Ja ostatnio kupowalem to do wyboru byl Panasonic albo
    Philips - obie po 4 pln.

    Kyniu

  • 5. Data: 2010-06-26 19:43:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <33wzlwd68h3a.1fz5u7esx2j0s$.dlg@40tude.net>,
    Kyniu <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Gdzie tak drogo? Ja ostatnio kupowalem to do wyboru byl Panasonic albo
    > Philips - obie po 4 pln.

    Przeszedlem sie po centrum handlowym [WAW] i bylem w roznych sklpach.
    TA