  • Data: 2014-11-10 10:45:49
    Temat: Re: bateria Canon NB-6L
    Od: OWL <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-09 17:49, PiteR pisze:
    > Smucą mnie twe słowa. Kupiłem za pół darmo aparat Canon SX260 HS bez
    > akku i ładowarki ale widzę że i tak jeszcze przepłaciłem ;)
    >
    > Mam w planie podłączyć się do styków akku z obcym 3.7v

    Jeśli motywacją do działania jest cena oryginalnego akumulatora
    (przyznaję, że jest zaporowa) to może rozważ zakup jakiegoś odpowiednika ?
    Ja mam SX280 i dla wygody użytkowania dokupiłem za ok. 40 PLN drugi
    akumulator
    (http://www.digital24.pl/digital24.pl/digital24.pl/e
    neride-eneride-e-can-nb-6-lh-1000mah-o_l_24131521.ht
    ml
    ), sprawuje się bardzo dobrze

    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com