  • Data: 2011-03-17 19:44:38
    Temat: Re: bardzo wolne odbieranie sms?w
    Od: Mateuszzz <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2011 19:34, Endi pisze:
    > U?ytkownik "Mateuszzz"<k...@v...pl> napisa?
    >
    >> Co robi? ?
    >
    > Zacz?? od podania sieci

    Napisałem, że problem występuje niezależnie od tego o jakiej sieci
    mówimy (nawet smsy od operatora - sieci Era- przychodzą do mnie z
    opóźnieniem).

    Z BOA otrzymałem informację, że smsy dostarczane są na bieżąco i mam
    zapchaną skrzynkę - problem w tym, że oprogramowanie telefonu ani razu
    nie zgłaszało takiego problemu, a wiadomości dochodziły (z opóźnieniem)
    nawet, gdy żadnej z poprzednich nie usuwałem.

    Przypuszczam, ze winny może być Symbian - nie wiem tylko, gdzie szukać
    błędu, ponieważ tak jak napisałem, nie pojawia się żaden komunikat błędu...