  • Data: 2015-12-14 18:33:30
    Temat: Re: badanie techniczne w 2016
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-14 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik zhbick n...@m...pl ...

    > A teraz tak nie było?
    > Niestety nie wiem czy coś się zmieniło w tym temcia ale wiem jedno - stacje
    > ktore beda wykorzystywały te sytuację będą sukcesywnie tracić klientów.
    > Ja bym na taką stację juz nie wrocił...

    No nie wiem, ale to jest dość logiczne (pomijając zasadność płacenia
    takiej sumy), ale wyobraźmy sobie skrajną sytuację, gdzie przez cały
    dzień przyjedzie 10 klientów, których trzeba odesłać do mechanika i nie
    wiadomo czy wrócą, w takim wypadku SKP nic nie zarobi.

    Ale jeżeli o to chodzi, to ja rozwiązałbym to inaczej - zaświadczenie,
    że nie przeszedł badań i konieczność ich powtórzenia po usunięciu
    usterki dokładnie na tej samej SKP.