-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: badania techniczne za tanie
Date: Sun, 21 Oct 2012 12:45:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 68
Message-ID: <k60jo4$95k$1@node2.news.atman.pl>
References: <k5kf6q$uup$1@node1.news.atman.pl> <k5sepa$tt0$1@usenet.news.interia.pl>
<k5uutf$95c$1@news.task.gda.pl> <k6055j$ncd$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1350816324 9396 89.67.158.86 (21 Oct 2012 10:45:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Oct 2012 10:45:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 121020-1, 2012-10-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469393
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "qnick" <a...@p...eu.pl> napisał w wiadomości
news:k6055j$ncd$1@usenet.news.interia.pl...
> Nie jest możliwe robienie czegoś rzetelnie skoro się stoi po dwóch
> stronach "barykady" Diagnosta ma robić tak żeby było bezpiecznie na drodze
> a właściciel ma robić tak aby była z tego kasa (i nie dziwię mu się bo
> przecież po to prowadzi Firmę aby zarabiać) To jest paradoks.
Bez przesady. Wystarczy kontrolować sposób przeprowadzania badań i
ograniczyć ilość stacji, ewentualnie wprowadzić jakąś rejonizację.
Każdy zdaje sobie sprawę, że jeśli samochód nie dostanie przeglądu na stacji
A, może jechać na stację B, gdzie ten przegląd samochód przejdzie. W
konsekwencji diagności odpuszczają, żeby zatrzymać klienta, a klient nie ma
motywacji, żeby utrzymywać samochód w nalezytym stanie.
> Wystarczy odpowiednie wynagrodzenie (podobnie jak u Inspektorów ITD) i
> skończy się branie "na lewo" bo każdy będzie się bał stracić dobrą posadę,
> a
Bzdura. Diagności w sporej części przypadków nie biorą w łapę bo źle
zarabiają, tylko dlatego, żeby zatrzymać klienta. Jak są zbyt skrupulatni, a
w pobliżu jest konkurencyje SKP, to szybko klienci odpłyną tam gdzie łatwiej
zaliczyć dopuszczenie do ruchu.
Owszem, pensje nie mogą być bardzo niskie, bo rzeczywiście pokusa byłaby
zbyt duża, ale z drugiej strony nie można jej windować do niewiadomo jakich
poziomów... Jakby nie było, sama praca na SKP nie wymaga chyba dużych
umiejętności, część pomiarów jest wykonywana automatycznie, do oceny
zawieszenia wystarczą oczy i znajomość podstaw mechaniki.
Ci którzy się pomimo tego nie szanują prędzej czy później
> zostaliby wychwyceni i pozbawieni uprawnień,
Pierdu, pierdu. Dlaczego w takim razie nie są teraz wychwytywani?
do tego rotacja diagnostów
> na stacjach ( tydzień pracujesz na jednej potem idziesz na drugą itd.) Po
> prostu jesteś pracownikiem podlegającym pod wydział komunikacji i
> naczelnik robi grafik i tydzień pracujesz tu a drugi tydzień tam jeździsz
> oczywiście w obrębie działania swojego wydziału komunikacji.
Teraz żeś wymyślił. A jak w małej mieścinie jest jedna stacja? Ma pecha i ma
jeździć do innego?
Zresztą, jak ktoś chce dostać pieczątkę w dowodzie i wie, że z Kowalskim się
dogada, to znajdzie go bez problemu. Ewentualnie dostanie od niego namiar do
Nowaka, który też mu pieczątkę wbije. W dobie komórek i internetu ludzie nie
będą mieli problemu, żeby się odnaleźć.
> Nie z każdym zawodem, w każdym zawodzie jest gradacja kar czyli najpierw
> jakieś upomnienie, nagana, potem dopiero są "cięższe" kary jakieś np.
> finansowe, a na samym końcu traci się prawo wykonywania zawody czy
> odebranie uprawnień. W tym zawodzie tego nie ma a poza tym starosta nie ma
> wyjścia bo art. 83b Ustawy PoRD nie daje mu innej możliwości jak tylko
> zabrać uprawnienia na 5 lat nawet za najmniejsze przewinienie.
I tak szybko odbierają te uprawnienia? Gdyby było tak tragicznie jak
sugerujesz, to przy takim poziomie patologii jaką mamy, stacje powinny
upadać szybciej niż powstają, bo brakowałoby diagnostów do pracy. W efekcie
jest inaczej, SKP podobno słabo zarabiają, podobno trzeba na ich budowę
wyłożyć worek pieniędzy, a mimo to powstaje ich coraz więcej. Jak to w końcu
jest?
Pozdrawiam
X
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.12 12:51 RoMan Mandziejewicz
- 21.10.12 13:08 Iksiński
- 21.10.12 14:22 qnick
- 21.10.12 14:27 qnick
- 21.10.12 14:31 qnick
- 21.10.12 15:24 RoMan Mandziejewicz
- 21.10.12 18:40 qnick
- 21.10.12 19:34 Iksiński
- 21.10.12 21:24 qnick
- 21.10.12 21:42 LEPEK
- 21.10.12 22:06 qnick
- 21.10.12 22:29 Iksiński
- 21.10.12 22:34 Iksiński
- 22.10.12 11:33 LEPEK
- 22.10.12 12:42 l...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe