eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybadania techniczne za tanieRe: badania techniczne za tanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: badania techniczne za tanie
    Date: Thu, 18 Oct 2012 08:18:28 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <k5o6vd$nq5$1@news.task.gda.pl>
    References: <507e7406$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5lvok$nsu$1@news.task.gda.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <k5m70f$db6$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-49-94.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1350541101 24389 89.71.49.94 (18 Oct 2012 06:18:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Oct 2012 06:18:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121010
    Thunderbird/16.0.1
    In-Reply-To: <k5m70f$db6$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 121017-1, 2012-10-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468994
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-17 14:06, Iksiński pisze:

    > Wystarczy, że wyeliminują z działania te stacje, które podbijają dowody
    > rejestracyjne bez względu na stan samochodu.
    > Uczciwe stacje będą miały więcej klientów, a diagności ze strachu przed
    > karą będą rzetelnie sprawdzali stan samochodów.

    Skupmy się na tym "rzetelnie". Co to znaczy?
    Dlaczego oni sprawdzają duperele, które nie mają wpływu na
    bezpieczeństwo? Niech sprawdzą światła, hamulce i zawieszenie.
    Ostatecznie spaliny. Koniec.

    Po co te dodatkowe duperele? Pamiętam, jak raz za gaśnicę mnie chcieli
    uwalić - i uwalili. Na gaśnicy był termin " marzec roku xxxx". Byłem
    pierwszego marca i pan uznał, że termin minął. Po rozmowie z jego szefem
    (który trzymał stronę pracownika) uznałem, że więcej tam nie pojadę.
    Stracili klienta, który serwisował u nich w ciągu 10 lat 4 samochody. Z
    powodu nadgorliwego diagnosty.



    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: