  • 11. Data: 2014-04-02 23:50:17
    Temat: Re: automatyczne suwaki w konsoli miksującej
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 22:40:40 UTC+2 użytkownik Mirek napisał:
> [...]
    M9-touch-sensitive-10K-linear-slide-potentiometer-/3
    51013287752?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51ba05b74
    8

    > Raczej pasek jest przewinięty przez rolki. Nie bardzo mogę sobie
    >
    > wyobrazić napęd śrubą, bo to musi się dać przesuwać lekko palcem. Tam
    >
    > jest jakiś myk, że jak się go dotknie palcem to silnik "odpuszcza" i
    >
    > można komfortowo przesuwać.
    >

    > --
    >
    > Mirek.

    Słabą masz wyobraźnię. Gwint niesamohamowny wielokrotny.

  • 12. Data: 2014-04-02 23:52:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Słabą masz wyobraźnię. Gwint niesamohamowny wielokrotny.

    no to kuśwa jak w końcu :)
    Czyli co - to jest "ślimak" jakiś o małym skoku czy cóś ?
    W google nie widać nic ciekawego na pierwszy rzut oka.

  • 13. Data: 2014-04-03 00:01:41
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 23:52:12 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > no to kuśwa jak w końcu :)
    >
    > Czyli co - to jest "ślimak" jakiś o małym skoku czy cóś ?
    >
    > W google nie widać nic ciekawego na pierwszy rzut oka.

    A jakie to ma dla Ciebie znaczenie jak nie jesteś w stanie tego zrobić. Jak będziesz
    chciał mieć taki działający potencjometr to go musisz kupić, dostać od kogoś albo
    ukraść.

  • 14. Data: 2014-04-03 00:06:09
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.04.2014 23:52, sundayman wrote:

    > Czyli co - to jest "ślimak" jakiś o małym skoku czy cóś ?
    > W google nie widać nic ciekawego na pierwszy rzut oka.

    Przecież widać,,, niewyraźnie, że jednak pasek:
    http://avpg2.homepage.t-online.de/img/RSAON11M9_2_80
    0x600.jpg

    --
    Mirek.

  • 15. Data: 2014-04-03 01:49:29
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A jakie to ma dla Ciebie znaczenie jak nie jesteś w stanie tego zrobić. Jak
    będziesz chciał mieć taki działający potencjometr to go musisz kupić, dostać od kogoś
    albo ukraść.

    A ty się interesujesz tylko tym, co chcesz zrobić ?
    Po prostu - ciekaw jestem.

  • 16. Data: 2014-04-03 01:50:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Przecież widać,,, niewyraźnie, że jednak pasek:
    > http://avpg2.homepage.t-online.de/img/RSAON11M9_2_80
    0x600.jpg

    ale to powyginany ten pasek jest. Pewnie to nie wpływa za korzystnie na
    trwałość.

  • 17. Data: 2014-04-03 08:03:16
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-04-03 01:50, sundayman pisze:

    0x600.jpg

    > ale to powyginany ten pasek jest. Pewnie to nie wpływa za korzystnie na
    > trwałość.

    Masz informacje w pdf. Łącznie 30k cykli. Tyle samo podają dla wersji
    bez silniczka. Tylko tu kryterium zużycia może być inne niż dla sprzętu
    niższej klasy (niestety tej informacji nie ma, ale pewnie po prostu
    parametry się rozjeżdżają poza zakres).

    Pozdrawiam

    DD

  • 18. Data: 2014-04-03 09:59:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Zadziwiają mnie producenci, którzy żądają danych osobowych do
    > obejrzenia dokumentacji.

    Zawsze można podać dane pewnego Karola...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 19. Data: 2014-04-03 10:11:56
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-04-03 01:49, sundayman pisze:

    > A ty się interesujesz tylko tym, co chcesz zrobić ?
    > Po prostu - ciekaw jestem.

    Za komuny robili potencjometry wieloobrotowe z pokrętłem na dole i
    suwakiem. Rowek gwintu ślimaka był płytko nacięty i można było przesuwać
    suwak wyrzucając go z gwintu. Ale precyzyjne to to nie było.

    P.P.

  • 20. Data: 2014-04-04 19:11:06
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 21:15:51 +0200, Mirek napisał(a):

    > Producent w porządku. Sprzedawca nawiedzony.
    > http://www.pennyandgiles.com/Products/Audio-Faders-V
    ideo-Controllers/Linear-Motorised-Fader-PGFM3200.asp

    Czyli jednak zwykły potencjometr a nie enkoder. W takim razie układ jego
    połączeń w mikserze musi być pewnie dosyć rozbudowany albo jest tylko
    elementem sterującym (zadającym stałe napięcie). Akustyk bowiem
    przełączał ustawienia suwaków w trakcie koncertu i żadnej różnicy nie
    słyszałem.
    GG#2400455 ICQ#320399066