  • 1. Data: 2014-04-02 20:09:05
    Temat: automatyczne suwaki w konsoli miksującej
    Od: badworm <n...@p...pl>

    W trakcie koncertu korzystając z okazji, że trafiło mi się miejsce przy
    samym stanowisku akustyka, poobserwowałem trochę jego pracę. Zaciekawiło
    mnie działanie suwaków w konsolecie - można było je normalnie palcem
    przesuwać ale wystarczyło nacisnąć przycisk by w ułamku sekundy
    poprzesuwały się one w zdefiniowane wcześniej położenia. Jak coś takiego
    jest zbudowane? Enkodery liniowe plus jakieś silniczki?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2014-04-02 20:50:35
    Temat: Re: automatyczne suwaki w konsoli miksującej
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.04.2014 20:09, badworm wrote:
    > Jak coś takiego
    > jest zbudowane? Enkodery liniowe plus jakieś silniczki?

    Na to wygląda.
    Wystarczy wygooglać sobie zdjęcie:
    http://www.directindustry.com/prod/penny-giles-contr
    ols/motorized-faders-4591-624002.html

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2014-04-02 21:03:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Wednesday, April 2, 2014, 8:50:35 PM, you wrote:

    > Na to wygląda.
    > Wystarczy wygooglać sobie zdjęcie:
    > http://www.directindustry.com/prod/penny-giles-contr
    ols/motorized-faders-4591-624002.html

    Zadziwiają mnie producenci, którzy żądają danych osobowych do
    obejrzenia dokumentacji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-04-02 21:08:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    ols/motorized-faders-4591-624002.html

    > Zadziwiają mnie producenci, którzy żądają danych osobowych do
    > obejrzenia dokumentacji.

    chca wiedzieć kto sie interesuje ich produktami...

  • 5. Data: 2014-04-02 21:15:51
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.04.2014 21:03, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zadziwiają mnie producenci, którzy żądają danych osobowych do
    > obejrzenia dokumentacji.

    Producent w porządku. Sprzedawca nawiedzony.
    http://www.pennyandgiles.com/Products/Audio-Faders-V
    ideo-Controllers/Linear-Motorised-Fader-PGFM3200.asp

    Mirek.

  • 6. Data: 2014-04-02 21:52:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, April 2, 2014, 9:08:14 PM, you wrote:

    ols/motorized-faders-4591-624002.html
    > chca wiedzieć kto sie interesuje ich produktami...

    Ja już się na pewno nie zainteresuję i na pewno nie polecę nikomu tej
    firmy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-04-02 21:56:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Wednesday, April 2, 2014, 9:15:51 PM, you wrote:

    > Producent w porządku. Sprzedawca nawiedzony.
    > http://www.pennyandgiles.com/Products/Audio-Faders-V
    ideo-Controllers/Linear-Motorised-Fader-PGFM3200.asp

    A, to ja przepraszam...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-04-02 22:29:04
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    a tutaj ALPS ;

    http://www.ebay.com/itm/ALPS-Fader-motorized-RSAON11
    M9-touch-sensitive-10K-linear-slide-potentiometer-/3
    51013287752?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51ba05b74
    8

    Te mają chyba śrubowy napęd

  • 9. Data: 2014-04-02 22:40:40
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.04.2014 22:29, sundayman wrote:
> [...]
    M9-touch-sensitive-10K-linear-slide-potentiometer-/3
    51013287752?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51ba05b74

    Raczej pasek jest przewinięty przez rolki. Nie bardzo mogę sobie
    wyobrazić napęd śrubą, bo to musi się dać przesuwać lekko palcem. Tam
    jest jakiś myk, że jak się go dotknie palcem to silnik "odpuszcza" i
    można komfortowo przesuwać.

    --
    Mirek.

  • 10. Data: 2014-04-02 23:37:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Raczej pasek jest przewinięty przez rolki. Nie bardzo mogę sobie
    > wyobrazić napęd śrubą, bo to musi się dać przesuwać lekko palcem.

    no racja. Moja gupia gówka.