  • 51. Data: 2017-09-19 19:38:00
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:59c0fa73$0$648$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Z tego co widac - jak debetowa, to pytaja o pin, jak kredytowa,
    > to o zip :-)

    Nie wszyscy pytają nawet o ZIP.

    > Byc moze przy debetowej o kwote pytaja i blokade zakladaja
    > od razu ... Ale to juz Pszemol niech sfilmuje :-)

    Przy debetowej nie pytają o kwotę z góry, przynajmniej w USA.
    Tylko o PIN.

  • 52. Data: 2017-09-19 19:38:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > To jakieś dziadostwo, takie dane idzie odczytać z karty.
    > Jak ktoś nie wierzy, niech spróbuje na Ryaniar, albo gdziekolwiek
    > gdzie za kredytówkę jest wyższa opłata.

    To, że da się odczytać nie znaczy jeszcze że nie jest łatwiej zapytać.

  • 53. Data: 2017-09-19 20:17:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-09-19 17:41, Pszemol wrote:

    > A czemu wybierasz numer pompy skoro czytnik kart na konkretnej pompie
    > umieszczony?

    Nie wiem, tak ktoś zaprojektował.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 54. Data: 2017-09-19 20:18:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-09-19 17:52, Cavallino wrote:

    > I albo działa, albo nie.
    > Często nie.
    > Zwłaszcza we Francji lub we Włoszech.

    No więc mnie się nie zdażyło, żeby nie działało.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 55. Data: 2017-09-19 21:17:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2017 12:36:45 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Czy to jakiś objaw przesadnej miłości do wszystkiego co amerykańskie
    > u Polaków? :-)

    A Visa to niby nasza, polska :-)
    MC ma dluzsza historie, ale tez amerykanski :-)

    Nie ma wyboru :-)

    J.

  • 56. Data: 2017-09-19 22:51:34
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, September 20, 2017 at 2:56:33 AM UTC+10, re wrote:
    > Użytkownik "Iguan_007"

    > Przeciez na konto kk tez mozesz sobie wplacic swoje pieniadze - wiec wcale
    > nie musisz brac pozyczki zeby korzystac z kk.
    > ---
    > I dalej będziesz płacił pieniędzmi banku a dopiero potem spłacał

    Od "zawsze" korzystam z nadplacania karty kredytowej (bo cenie sobie wygode kk, ale
    nie potrzebuje drogiego kredytu) i to tak nie dziala. Jesli chce cos kupic to
    najpierw wplacam sobie pieniadze na konto kk i wtedy place - nie mam zadnych
    dodatkowych kosztow kredytu. Zreszta jak niby bank mialby mi naliczac odsetki skoro
    konto karty nie jest na debecie. Odsetki od czego?

  • 57. Data: 2017-09-19 22:52:31
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, September 20, 2017 at 1:35:36 AM UTC+10, Pszemol wrote:

    > W Twoim banku może możesz, w moim nie możesz.

    Czyli co, jesli masz limit na karcie $100 to bank nie pozwoli ci miec na koncie kk
    $101 i wydac tylko $1? Pokazesz mi komunikat o bledzie jesli chcesz wplacic na konto
    powyzej limitu karty?

  • 58. Data: 2017-09-19 23:43:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-09-2017 o 19:04, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup

    > Na Neste czytnik/komputer dwie pompy obsluguje.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Z_M1c0n9OUk
    >
    > Neste juz nie ma, teraz sie nazywala eMila
    > https://www.youtube.com/watch?v=g5B56OLpgPo

    Częściowo.
    Większą część kupił Shell, a w zasadzie kupił całość Neste i te mniej
    atrakcyjne stacje opchnął Emili.

  • 59. Data: 2017-09-19 23:44:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-09-2017 o 20:18, quent pisze:

    > No więc mnie się nie zdażyło, żeby nie działało.

    Zapłać debetową, to Ci się zdarzy.

  • 60. Data: 2017-09-20 00:53:32
    Od: Yeti Siedzinski <y...@s...com>

    On Tuesday, September 19, 2017 at 9:18:28 AM UTC-7, Zenek Kapelinder wrote:
    > No inchuj ze tak maja. Dla mnie moze byc tam wymog komisyjnego oddania moczu przed
    tankowaniem samochodu. Nie wybieram sie tam. Poza tym jakis idiotyczny sposob
    tankowania. Najpierw kupic karte, dobrze ze nie zdrapka, a potem tankowac. Paliwo
    kupuje z starodawny sposob. Podjezdzam pod dystrybutor i wlewam za piec dych. Staram
    sie mniej wiecej trafic w piec dych. Ide do kasy i daje piec dych. Jak jest 7 groszy
    wiecej to dokladam 7 groszy jak 5 groszy mniej to czekam na moje 5 groszy. Wychodze,
    wsiadam do samochodu i zapominam na miesiac o tankowaniu. Na innym filmiku tego
    samego goscia jest jak robia w usa przegld. I to mi sie podobalo.

    Hehe. W USA tez sie tak da tylko w innej kolejnosci. Podjezdzasz, Idziesz do kasy i
    dajesz piec dych. Wracasz do auta i tankujesz (samo sie zatrzyma na kwocie "piec
    dych". Na koniec mozesz jeszcze kwitek wydrukowac (lub nie). I jedziesz...

    Zdrapek i innych kart kupowac nie warto... Za to placac normalna kredytowa jest
    jeszcze latwiej bo nie trzeba isc do goscia... (czyli tak jak na Neste w PL)