  • Data: 2014-08-14 19:50:07
    Temat: Re: auto z salonu
    Od: tyran <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-14 14:15, AL wrote:

    > jesli kupujesz auto, ktorym chcesz jezdzic przez 5 lat, ktore kosztuje
    > iles tam kasy, to chcialbys miec takie, jakie mozesz miec a nie takie
    > jakie zaoferuje Ci diler jako jedyne dostepne.
    > No chyba, ze klient jest postawiony pod sciane i mu nie zalezy, badz
    > diler skusi go, ze ok - bedzie srebrne zamiast niebieskiego ale gratis
    > bedzie np. nawigacja, reflektory skretne, biksenony,..... czyli cos co
    > klient by nie kupil normalnie, bo drogie.

    Tylko toyota takie miała, które liczyłem, że kupię i mogłem się
    przejechać. Wszyscy inni mają z wypasionymi silnikami by nie okazało
    się, że to demo co jadę to nie ciągnie. W citroenie chciałem 120KM Grand
    Picasso w benzynie, a jechałem dieslem ponad 150konnym. Tego nie da się
    przecież porównać

    > jesli auto stoi na placu, to mozna sie zawsze potargowac z dilerem - bo
    > on ma jakies tam cisnienia na jego uplynnienie i zrobienie miejsca na nowy.
    > I to jest jedyna zaleta tego, ze bierzemy auto z placu.

    To jest zaleta dla kupującego. Dla sprzedawcy to wada bo wie, ze musi
    sprzedać i wie, że będzie musiał opuścić.

    --
    tyran