  • Data: 2014-08-17 21:38:26
    Temat: Re: auto z salonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    J.F. w
    >Jarek, w 2003 to wiesz gdzie polonezy były...

    Ale w 2002 jeszcze byly produkowane.

    >heh, a Nubira z 1999 miała

    Ale nie kazda. Lanosy chyba tez opcjonalnie mialy, ale narod kupowal
    najtansze.

    >Właśnie -- chyba

    Samochodow osobowych z rocznika 2004 na allegro 15691.
    Z czego z klima 13799 (88%) , a sprowadzonych 13096.
    Z klima i sprowadzonych 11846
    Z czego wniosek ze na 2595 aut niesprowadzonych 1953 mialo klime.
    75%. Calkiem niezle.

    Ale podobne policzenie dla rocznika 2000
    9149, z klima 6869 - 75%, 7425, 5860,
    Na 1724 krajowych aut 1009 mialo klime - 58%.
    I tak wiecej niz sie spodziewalem ...
    ale w tym zestawieniu tylko 82 sc, 7 sien, 47 lanosow i 93 matizy -
    co sie stalo z trzonem krajowej motoryzacji ?

    statystyki moga byc mylne, bo wiadomo - klient szuka "kupiony w
    salonie", to sie zaznacza :-)

    >Z salonu też nie była

    Kiedys byla :-)

    >No cóż, wyszło im, że średni użytkownik ścierki nie potrzebuje w PL

    I myslisz ze nikt sierry z klima nie sprowadzil ? Po prostu i na
    zachodzie to byla rzadkosc.

    >LOL
    >Troll mode jak zwykle

    Tak trudno uwierzyc ze jeszcze 20 lat temu europejczycy kupowali
    czesto auto bez klimy ?
    W tym i Wlosi swoje fiaty ?

    >A może wygoda? ;P

    a 20 lat temu wygoda nie byla potrzebna ?
    Bieda a nie wygoda. Na skale europejska :-)

    A moze jednak lata troche mniej upalne i klima mniej potrzebna ?

    J.