  • 11. Data: 2012-06-20 17:43:30
    Temat: Re: auto 4-5 os. + VAT + mandat?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lukasz wrote:

    > w jakiej wysokości?

    > niby dlaczego? przecież auto jest ciężarowe, dołożeniem siedzeń nie
    > zrobił z niego osobówki- na 'pace' może wozić co tylko chce, IMO
    > jedynie mandat za dodatkowe osoby w aucie siedzące na czymś
    > wmontowanym

    a jaka logika jest w tym że aby zarejestrować jako samochód ciężarowy trzeba
    było wykastrować kombi i spodować ze sie nim nie da nic duże wozić?

    Podatki nei keiruja sie normalną logika.

  • 12. Data: 2012-06-20 19:31:41
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 20 Cze, 11:58, RD <r...@g...com1> wrote:

    >   Szukam auta od 4 do 5 os. z możliwością odliczenia podatku VAT
    > (ciężarowy).

    Może kombivany maxi - Kangoo, Caddy, Doblo?

  • 13. Data: 2012-06-21 00:15:04
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-06-20 19:31, Laisar pisze:

    > Może kombivany maxi - Kangoo, Caddy, Doblo?

    Właśnie o tym pomyślałem. To się kwalifikuje?

    Np.:

    http://otomoto.pl/volkswagen-caddy-life-1-9-tdi-vat-
    1-super-stan-C24509236.html

    http://otomoto.pl/renault-kangoo-f-vat-wersja-dluga-
    long-C24749362.html

  • 14. Data: 2012-06-21 12:46:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Jun 2012 16:01:18 +0200 osobnik zwany Maciek
    wystukał:

    > A kto poinformuje US? Policja? :-D

    owszem.
    wszystko fajnie dopóki się nic nie stanie a potem płacz, ze US sie nie dał
    wydymać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2012-06-21 12:56:39
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 16:01:18 +0200, Maciek napisał(a):

    > A kto poinformuje US? Policja? :-D

    Pamiętam opowieść kolegi (był P.H.), który poruszał się wtedy kombi z
    kratką. Raz musiał przewieźć coś większego, co nie mieściło się w
    ograniczoną przestrzeń bagażową. Wykombinował sobie, że odkręci kratkę
    (mógł to zrobić bez problemu - jakieś śruby i już).
    Jak wymyślił tak zrobił - odkręcił, złożył tylną kanapę. Przedmiot wszedł i
    na jego szczęście na góre włożył zdemontowaną czasowo kratkę - żeby zaraz
    po dostawie wmontowań z powrotem.

    Na szczęśći bo złapali go za przekroczenie prędkości. Uratowało go, że nic
    nie kombinował, grzeczne pochylił głowę. Policjant powiedział mu, że gbyby
    próbował "ile to będzie dla pana" itp., to skończyłoby się na zawiadomieniu
    US dot. nieuprawnionego demntażu kratki, niewłaściwym użytkowaniu
    przedmiotu leasingu itp. Kupa problemów, wszelkie odliczenia przy zakupie
    do zwrotu, karne odsetki itp. Parę tys. w plecy. Kolega zbladł. Kratka
    wieziona przez niego była czynnikiem łagodzącym.

    Pod zastanowienie.

    --
    Franc

  • 16. Data: 2012-06-21 13:06:01
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-06-21 12:46, masti pisze:
    > owszem.
    > wszystko fajnie dopóki się nic nie stanie

    być może, nie miałem w tym doświadczenia i nie znam nikogo kto miał, a
    gdybać to sobie możemy...

    a potem płacz, ze US sie nie dał
    > wydymać

    zastanów się najpierw kto tu kogo dyma stwierdzając, że pracownik musi
    się tłuc dwuosobowym kangoo a nie np. octavią kombi, mimo że zmieści się
    w niej więcej i łatwiej ją upakować, a jak trzeba pojechać we trzech
    albo czterech to waty nie odliczaj, bo to okradanie państwa...

    Lukasz

  • 17. Data: 2012-06-21 13:07:26
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-06-21 12:56, Franc pisze:

    > Pamiętam opowieść kolegi (był P.H.), (...)
    >
    > Pod zastanowienie.

    faktycznie, można się zastanowić nad idiotyzmem tych przepisów.

    Lukasz

  • 18. Data: 2012-06-21 13:13:10
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 13:07:26 +0200, Lukasz napisał(a):

    > faktycznie, można się zastanowić nad idiotyzmem tych przepisów.

    Powinniśmy się raczej zastanawiać kogo wybieramy do Sejmu i Senatu, a nie
    nad idiotyzmem przepisów. Przepisy z powietrza się nie biorą.
    --
    Franc

  • 19. Data: 2012-06-21 13:43:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > do zwrotu, karne odsetki itp. Parę tys. w plecy. Kolega zbladł. Kratka
    > wieziona przez niego była czynnikiem łagodzącym.
    A przepis, na podstawie którego by to zrobili, podał? Pytam, bo nie
    znam, ale może taki istnieje? Policjanci bywają tak znużeni swoją pracą,
    że baśnie przez nich opowiadane to by się do druku nadawały.
    Całkowicie pomijam "opowieści kolegów", które często też mają niewiele z
    rzeczywistością wspólnego (o czymś trzeba przy piwku gadać) :->

    Maciek

  • 20. Data: 2012-06-21 14:03:08
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    Nie