  • 21. Data: 2012-06-21 14:20:03
    Temat: Re: auto 4-5 os. + VAT + mandat?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Jun 2012 13:06:01 +0200 osobnik zwany Lukasz
    wystukał:

    > być może, nie miałem w tym doświadczenia i nie znam nikogo kto miał, a
    > gdybać to sobie możemy...
    >

    > a potem płacz, ze US sie nie dał
    >
    > zastanów się najpierw kto tu kogo dyma stwierdzając, że pracownik musi
    > się tłuc dwuosobowym kangoo a nie np. octavią kombi, mimo że zmieści się
    > w niej więcej i łatwiej ją upakować, a jak trzeba pojechać we trzech
    > albo czterech to waty nie odliczaj, bo to okradanie państwa...

    ale to zupełnie co innego.
    "Nie kradnij. Państwo nie znosi konkurencji"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-06-21 15:33:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    > na jego szczęście na góre włożył zdemontowaną czasowo kratkę - żeby zaraz
    > po dostawie wmontowań z powrotem.
    >
    > Na szczęśći bo złapali go za przekroczenie prędkości. Uratowało go, że nic
    > nie kombinował, grzeczne pochylił głowę. Policjant powiedział mu, że gbyby
    > próbował "ile to będzie dla pana" itp., to skończyłoby się na
    > zawiadomieniu
    > US dot. nieuprawnionego demntażu kratki, niewłaściwym użytkowaniu
    > przedmiotu leasingu itp. Kupa problemów, wszelkie odliczenia przy zakupie
    > do zwrotu, karne odsetki itp. Parę tys. w plecy. Kolega zbladł.

    Strachliwy był.
    Jakby popytał kogoś bardziej wiarygodnego w sprawach podatków niż zwykły
    pies, to mógłby co najwyżej parsknąć śmiechem na takie opowieści.

  • 23. Data: 2012-06-21 19:54:39
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-06-21 14:03, Marek P. pisze:
    > Nie

    Nadzieja umiera ostatnia, ale jednak nie. Dzięki za podpowiedzi. Chyba
    pozostaje zakup 2 os. + VAT1... i niestety utrzymywanie drugiego auta na
    wypadek transportu osób więcej, niż 2. BEZSENS.

  • 24. Data: 2012-06-21 20:36:18
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 20 czerwca 2012 11:58:23 UTC+2 użytkownik RD napisał:

    > Przy okazji - jakie konsekwencje grożą za zamontowanie kanapy w aucie
    > ciężarowym? Oczywiście mam tu na myśli głównie kontrole drogowe.

    Ja zaliczyłem cztery (wypisane) mandaty, każdy zawsze po 100zł bez punktów. Ostatnio,
    dwa tygodnie temu, za przewożenie trzech ludzi w kabinie traktora :). Najbardziej na
    mnie wsiedli za jazdę dostawczakiem (w dowodzie na 3os.) i przewóz z tyłu czterech
    osób ale to pewnie ich czułe miejsce po nie tak dawnym, głośnym wypadku... ale i tak
    była stówka.

  • 25. Data: 2012-06-22 07:28:27
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości

    > Nadzieja umiera ostatnia, ale jednak nie. Dzięki za podpowiedzi. Chyba
    > pozostaje zakup 2 os. + VAT1... i niestety utrzymywanie drugiego auta na
    > wypadek transportu osób więcej, niż 2. BEZSENS.

    polonez roy?
    :D

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 26. Data: 2012-06-22 08:46:02
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-06-21 13:13, Franc pisze:

    > Powinniśmy się raczej zastanawiać kogo wybieramy do Sejmu i Senatu, a nie
    > nad idiotyzmem przepisów. Przepisy z powietrza się nie biorą.

    niestety, ale nie widzę związku :/

    Lukasz

  • 27. Data: 2012-06-22 09:17:09
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 08:46:02 +0200, Lukasz napisał(a):

    > niestety, ale nie widzę związku :/

    Nie widzisz związku pomiędzy przepisami (i ich poziomem) a osobami, które
    te przepisy stanowią?
    Nie wierzę.

    --
    Franc