    From: Franc <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto 4-5 os. + VAT + mandat?
    Date: Thu, 21 Jun 2012 12:56:39 +0200

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 16:01:18 +0200, Maciek napisał(a):

    > A kto poinformuje US? Policja? :-D

    Pamiętam opowieść kolegi (był P.H.), który poruszał się wtedy kombi z
    kratką. Raz musiał przewieźć coś większego, co nie mieściło się w
    ograniczoną przestrzeń bagażową. Wykombinował sobie, że odkręci kratkę
    (mógł to zrobić bez problemu - jakieś śruby i już).
    Jak wymyślił tak zrobił - odkręcił, złożył tylną kanapę. Przedmiot wszedł i
    na jego szczęście na góre włożył zdemontowaną czasowo kratkę - żeby zaraz
    po dostawie wmontowań z powrotem.

    Na szczęśći bo złapali go za przekroczenie prędkości. Uratowało go, że nic
    nie kombinował, grzeczne pochylił głowę. Policjant powiedział mu, że gbyby
    próbował "ile to będzie dla pana" itp., to skończyłoby się na zawiadomieniu
    US dot. nieuprawnionego demntażu kratki, niewłaściwym użytkowaniu
    przedmiotu leasingu itp. Kupa problemów, wszelkie odliczenia przy zakupie
    do zwrotu, karne odsetki itp. Parę tys. w plecy. Kolega zbladł. Kratka
    wieziona przez niego była czynnikiem łagodzącym.

    Pod zastanowienie.

    --
    Franc