  • 1. Data: 2012-06-20 10:02:24
    Temat: Badanie wtryskow gazowych waw
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Gdzie w Warszawie mozna sobie zrobic diagnostyke wtryskow gazu?
    Widzialem gdzies w sieci urzadzenie do tego, podpina sie wtryski i sprzet
    wyswietla rozniece pomiedzy impulsami zadanymi a tym co wtrysk jest w stanie
    z siebie wykrzesac i jak mniemam na tej podstawie mozna ocenic jego
    kondycje.

    Pytam bo mam wrazenie ze jeden z 4 chodzi troche inaczej i na wolnych silnik
    nie pracuje tak gladko jak na benzynie. Wrazenie mija jak odlacze ten jeden.

    Czy fakt ze jeden wtrysk na sucho podlaczony otwiera sie przy nizszym
    napieciu niz pozostale pozwala cos podejzewac? 3 otwieraja sie np przy 7V a
    ten jeden juz przy 5V. Wtryski pomaranczowe brc, przebieg gdzies z 50tys.

    pzdr
    Tmek

  • 2. Data: 2012-06-20 11:35:23
    Temat: Re: Badanie wtryskow gazowych waw
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
> [...]
    > napieciu niz pozostale pozwala cos podejzewac? 3 otwieraja sie np przy 7V
    > a ten jeden juz przy 5V. Wtryski pomaranczowe brc, przebieg gdzies z

    Jak po odłączeniu tylko 1 wtrysku i podaniu w to miejsce zasilania benzyny
    (jak się domyślam) objaw ustępuje a na pozostałych 3 auto chodzi ok to może
    lepiej zamiast wydawać kase na diagnostyke kupic nowy wtrysk. W końcu cena
    wtrysku gazu to nie cena wtrysku CR do diesla.

  • 3. Data: 2012-06-20 12:47:20
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > chodzi ok to może lepiej zamiast wydawać kase na diagnostyke kupic
    > nowy wtrysk. W końcu cena wtrysku gazu to nie cena wtrysku CR do

    tez tak mysle, ale po wymianie listwy (tu prymitywne valtek - 110zl listwa)
    auto zle chodzilo, trzeba bylo u mnie zrobic autokalibracje co zrobilem bo
    mialem kabelek (interface pc - ecu lpg). Nie wiem jak u niego ale pewnie wizyta
    u gazownika bedzie wymagana, chyba ze ma zaciecie (jak ja).

    A kabel kupilem bo nie bede placil 100zl za zmiane 1 parametru co sezon,
    obnizam sobie temperature przejscia na lpg do minimum w lecie.

  • 4. Data: 2012-06-20 13:57:37
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > A kabel kupilem bo nie bede placil 100zl za zmiane 1 parametru co sezon,
    > obnizam sobie temperature przejscia na lpg do minimum w lecie.

    Oprocz adaptacji ustawien centralki - obowiazkowa czynnosc w tym
    przypadku, polecam zrobic kalibracje wtryskow, tak aby mialy one taka
    sama wydajnosc.

    Dodatkowy koszt 50 zl.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2012-06-20 15:14:12
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > może lepiej zamiast wydawać kase na diagnostyke kupic nowy wtrysk. W końcu
    > cena wtrysku gazu to nie cena wtrysku CR do diesla.

    Diagnostyka nie naprawi ale da info czy tak ma byc czy juz jest po ptokach.
    Jeden wtrysk brc 240zl. Jest sens wymieniac jeden jak reszta tez swoje juz
    wyklepala?

    Tmek

  • 6. Data: 2012-06-21 06:18:16
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > Diagnostyka nie naprawi ale da info czy tak ma byc czy juz jest po ptokach.
    > Jeden wtrysk brc 240zl. Jest sens wymieniac jeden jak reszta tez swoje
    > juz wyklepala?

    BRC za te swoje wtryski nieźle zdziera niestety. U brata na 100tys
    wystarczyły. Wymienił jeden ale za chwile następny szwankował wiec
    reszte wymienił. Zostawił te stare i później jak po następnych 50tys
    zaczęły znów się kłopoty to miał na podmianę do sprawdzenia.

  • 7. Data: 2012-06-21 09:54:41
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Diagnostyka nie naprawi ale da info czy tak ma byc czy juz jest po ptokach.
    > Jeden wtrysk brc 240zl. Jest sens wymieniac jeden jak reszta tez swoje
    > juz wyklepala?

    A nie mozesz zmienic ich chociazby na najtansze Valteki? Mi komplet
    wystarcza srednio na 80k.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2012-06-21 10:20:29
    Od: "Arek" <a...@g...pl>

    Zapytaj Nowotczyńskiego:

    http://nowotczynski.com.pl/

    on chyba ma takie urządzenie.

  • 9. Data: 2012-06-21 14:05:49
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > obnizam sobie temperature przejscia na lpg do minimum w lecie.

    Skoro latem chodzi na LPG już np. przy 25 stopniach to czemu nie zimą?

  • 10. Data: 2012-06-21 15:07:14
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Arek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zapytaj Nowotczyńskiego: