eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyauta elektryczne - bilans mocy › Re: auta elektryczne - bilans mocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auta elektryczne - bilans mocy
    Date: Thu, 18 Feb 2010 00:53:06 +0100
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <hlhslm$3cq$1@news.vectranet.pl>
    References: <hlecpq$cd3$1@node1.news.atman.pl>
    <hlejvm$rif$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hlepu1$4eo$1@inews.gazeta.pl> <hlfcpo$6rc$1@news.vectranet.pl>
    <f...@4...com>
    <hlhk4b$sl1$1@news.vectranet.pl>
    <g...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 095160182194.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1266447862 3482 95.160.182.194 (17 Feb 2010 23:04:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 23:04:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100104
    SeaMonkey/2.0.2
    In-Reply-To: <g...@4...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100216-0, 2010-02-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256661
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Silniki dieslowskie montowane kilkadziesiąt lat temu w lokomotywach czy
    >> okrętach miały już wtedy sprężarki i dużo większą sprawność niż silniki
    >> montowane w samochodach osobowych. Może było mniej elektroniki niż
    >> obecnie, ale nie sądzę żeby sprawność nowoczesnych diesli przekraczała 40%.
    >
    > kilka jest
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_specific_fuel_con
    sumption

    To, że silniki okrętowe zbliżają się sprawnością do 50% to wiedziałem,
    te największe są przeważnie dwusuwowe(pewnie to ma niebagatelne
    znaczenie) i chodzą na mazucie.
    Ale nie myślałem, że silniki turbinowe są takie "kiepskawe", 42% w
    przypadku silnika General Electric to trochę mało, sądziłem, że bliżej
    im będzie do 60-70 procent.
    Za to fajnie się prezentują w tej stawce silniki Volkswagen/AUDI,
    okazuje się że 2,5 TDI to dobra maszyna była.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: