  • Data: 2020-04-22 12:11:41
    Temat: Re: audio po skrętce
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam napisał:

    > Z racji, że widziałem i obsługiwałem najprzeróżniejszy sprzęt, to tutaj
    > popróbowałbym wziąć sygnał dla kamery albo podpinając się równolegle do
    > głośniczka, albo raczej szeregowo, a głośnik by robił za żarówkę -
    > czasami montowaną w "piecykach" estradowych w charakterze zabezpieczenia
    > przeciążeniowego.
    >
    > Raczej nie naprawiałem głośniczków komputerowych, natomiast w starych (z
    > przed lat kilkunastu) najczęściej był prosty wzmacniacz w klasie B, coś
    > w rodzaju UL1481. Teraz są niewątpliwie lepsze i skuteczniejsze, a jeśli
    > tańsze, to na pewno wykorzystywane.

    A dlaczego właściwie używać dodatkowego wzmacniacza, skoro tam jest
    wszędzie nagłośnienie -- można wpiąć się do instalacji i wyciągnąć
    sygnał? Najlepiej separując się transformatorem, choćby nawiniętym
    na gwoździu.

    To oczywiście pytanie teoretyczne, bo cały czas mam wrażenie, że
    zamiast zaistniały problem rozwiązać wprost, wszyscy starają się
    podejść go jakoś od zakrystii.

    --
    Jarek