  • Data: 2020-04-21 19:38:57
    Temat: Re: audio po skrętce
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam napisał:

    > Na początek ja bym spróbował albo potraktować puste żyły jako ekran
    > (podłączyć do masy) albo wszystkie bialo-kolorowe zewrzeć, analogicznie
    > wszystkie kolorowe i calość potraktować jako przewód dwu-żyłowy.
    > Puszczałem już tak sygnały na znacznie większe odległości. A zdarzało
    > się, że miałem sprzęty jeszcze z lat międzywojennych.

    Puszczało się muzę przez skrętkę i centralę telefoniczną. Jakiś Strowger
    albo co, w każdym razie analogowa, bez niczego, co ogranicza pasmo. Przy
    dobrym dopasowaniu jakość w zasadzie Hi-Fi, tyle że mono. Stereo być może
    też by przeszło, gdby wtedy mieć modulator, taki jak w radiu FM. (Michał
    Jankowski zaraz napisze, że nie mógł się dodzwonić z Hożej na Mokotów,
    co też prawda, ale jedno z drugim związek ma słaby -- jak teletransmisja
    z telekomutacją).

    --
    Jarek