  • Data: 2013-02-18 14:27:38
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w

    >I co z tego? Jak nie dostarczy to będzie musiał przynieść jeszcze
    >raz...
    >Wciąż jego interes aby się dodzwonić... Ech, ale macie zwyczaje w
    >Polsce!

    Nie mowie nie, to co wyczyniaja nasi kurierzy mi sie nie podoba.
    Z tym ze to kwestia kierownictwa firm - obcieli koszty, a o jakosc
    uslug nie zadbali. Firm chyba czesto "zachodniego pochodzenia".

    Ale ... poczekamy, zobaczymy az w USA bedziecie takie mieli, czy
    gorsze :-)
    Na razie czytam ze US Mail ogranicza dzialalnosc w soboty :-)

    Zreszta ... u zamiast sie umowic na godzine, kurier przysyla sms
    "zostawilem u sasiadow".
    Ale o ile rozumiem, to w USA przyjezdza i zostawia paczke na progu ...
    tyle ze nikt nie kradnie.
    Ciekawe co w gorszych dzielnicach - tez nikt nie kradnie, czy oni nie
    zamawiaja nic poczta/kurierem ..

    J.