  • 31. Data: 2013-02-18 17:20:31
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > Bo oczywiście codziennie wystawiasz 50 ogłoszeń i namiętnie
    > wydzwaniają. Super.

    > PS. Zamawiam przesyłki tymi kurierami, którzy mi pasują, zawsze
    > znajdę taką ofertę. Oczywiście ogólnie wiadomo, że dany rejon miasta
    > obsługują ci sami kurierzy. I oczywiście każdy myślący ma ich numer.
    > Coś jeszcze Ci sieroto wytłumaczyć?

    no szacun
    trzymasz w telefonie numyry wszytskich kurierów z twojej okolicy :)

    i co jeszcze tam trzymasz? numery listonoszy, kurw i policjantów?

  • 32. Data: 2013-02-18 18:17:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-18 14:17:11 +0100, the_foe <t...@w...pl> said:

    > no tak, zapomniałem o magicznym plusie ;)

    I zerze.

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2013-02-18 18:27:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-18 11:33:42 +0100, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > Jak mniemam, nie wieszałeś nigdy żadnego ogłoszenia?

    Nie, źle mniemasz.
    W ogóle robisz błędne złożenie - nie koncentruj się na szukaniu hakow,
    ale na zrozumieniu istoty rzeczy.

    > I telefon mozesz
    > odebrac absolutnie zawsze i wszedzie?

    Jeśli będę czekał na Telefon, Którego Nie Wolno Nie Odebrać, to tak.
    Ale - jak wspominałem - robisz błędne założenie i zwsz wyjdzie ci głupota.

    > Tak, wiem, mozna buraczanie zalozyc, ze odpowiadajacy na ogloszenie ma
    > interes

    A teraz zafiksowaleś się na swoim wyobrażeniu jak się obsługuje telefon.
    I znowu źle.
    Ale do tego wrócimy.

    > i ma wydzwaniac do usranej.

    A tu masz przypadkowo rację - jeśli komuś zależy na połączeniu, to ma
    wydzwaniać aż do połączenia. (chyba, że nie jest idiotą - wtedy nie
    musi)

    > Ale on rowniez moze przyjac takie
    > samo ,,mądre'' zalozenie wobec oglaszajacego się

    Oczywiście! Na tym polega ten mechanizm, że dzwoni ten, komu zależy.
    Skoro ktoś nie dzwoni, to mu nie zależy.
    W żaden sposób nie zmienia to zasady, że nie oddzwania się na nieznane
    sobie numery.
    :)

    > PS. Dlaczego warto oddzwonic do kuriera juz tu napisano

    NIgdy nie oddzwaniam. Przesyłki dostaję.
    Kombinuj dalej, jeśli nie chcesz spróbować zrozumieć.

    (obiecałem wrócić - dorośli ludzie planują czynności - w tym i
    posługiwanie się telefonem.
    gdy się z kimś umówisz, że on zadzwni w nieznanej ci sprawie, nie
    zostawi żadnej wiadomości i ty będziesz musiał do niego oddzwaniać na
    nieznany ci numer, to tak, wtedy będziesz musiał oddzwonić... tyle, że
    i taki scenariusz kupy się nie trzyma)

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2013-02-18 18:30:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-18 15:28:38 +0100, Leszek <l...@w...peel> said:

    > Podejrzewałem, że tak to się skończy.
    > Opozycyjna grupa dyżurna wykazała, że trzeba oddzwaniać.

    Nota bene - jacy są zapiekli w tym, by podkreślić, iż bez Aktu
    Oddzwonienia Na Nieznany Sobie Numer Do Osoby, Która Ma Ich W Dupie I
    Nie Zostawia Im Żadnej Wiadomości ich świat idzie się kompletnie jeb...
    no rozpada się po prostu.

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2013-02-18 19:10:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 00:04:18 +0100, animka napisał(a):

    > Kurier to by sms-a wysłał.

    Sms tez kosztuje. A oddzwonisz za darmo :-)

    J.

  • 36. Data: 2013-02-18 20:07:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oddzwonienia Na Nieznany Sobie Numer Do Osoby, Która Ma Ich W Dupie I Nie
    > Zostawia Im Żadnej Wiadomości ich świat idzie się kompletnie jeb... no

    Pewnie gdy zobacza, że dzwonił anonim idą na tydzień do psychiatryka :)
    BTW: Nie odbieram telefonów anonimowych i co mi zrobicie?

    --
    marfi

  • 37. Data: 2013-02-18 20:12:51
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2013 18:27:54 +0100, Bydlę wrote:

    > Jeśli będę czekał na Telefon, Którego Nie Wolno Nie Odebrać, to tak.

    Byłeś kiedyś w miejscu, gdzie jest GŁOŚNO?

    > Ale - jak wspominałem - robisz błędne założenie i zwsz wyjdzie ci głupota.

    Źle, ja tylko odpisuje na Twoj post. Ale już nie będę :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 38. Data: 2013-02-18 20:16:07
    Temat: Re: atak krótkich sygna?ów.
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2013 17:20:31 +0100, Marek Dyjor wrote:

    > no szacun
    > trzymasz w telefonie numyry wszytskich kurierów z twojej okolicy :)

    Generalnie niezłym bełkotem kolega pojechał, bo chyba nikt normalny nie
    wybera ofert w sieci na podstawie tego, z której firmy korzysta sprzedawca.

    > i co jeszcze tam trzymasz? numery listonoszy, kurw i policjantów?

    Ja bym musial jeszcze trzymac numeru wszystkich dziadków z parkingów
    strzerzonych :-) Nie ma jak upraszczać sobie życie. A po drugiej stronie
    jest oddzwonienie na nienznany numer raz na jakiś czas :-)

  • 39. Data: 2013-02-18 20:22:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2013 18:30:39 +0100, Bydlę wrote:
> [...]
    > Oddzwonienia Na Nieznany Sobie Numer Do Osoby, Która Ma Ich W Dupie I
    > Nie Zostawia Im Żadnej Wiadomości ich świat idzie się kompletnie jeb...

    Przepraszam, ale to Tobie się napisalo ,,nigdy''. I to Ciebie jest pelno w
    tym watku.
    A ja po prostu uwazam, ze czasem się oddzwania, czasem nie. I to jest
    decyzja moja (=posiadacza telefonu), a nie usenetowych trolli.

  • 40. Data: 2013-02-18 20:26:23
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:

    > trzymasz w telefonie numyry wszytskich kurierów z twojej okolicy :)

    Nie wszystkich cepie, tylko tych, z których usług korzystam. UPS i DHL
    sierotko.

    > kurw

    Kurw to u siebie poszukaj, ja mam numery kurew. Sieroto.