  • 41. Data: 2013-04-01 08:41:40
    Temat: Re: apple
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:kj70q2$91h$1@dont-email.me...
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Bzdury gadasz. Użytkownikowi nie jest potrzebny do niczego
    > obraz pamięci

    Jestes anlfabeta:
    "Uzytkownik potrzebuje by slady byly wyslane do tworcow software'u."
    Oraz debilem, rzecz jasna.

  • 42. Data: 2013-04-01 09:13:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie prawda, ale z drugiej strony - czy radio FM faktycznie cieszy sie
    > tak duza popularnoscia wsrod posiadaczy smartfonow?

    Ja uzywam podczas np. biegania.

  • 43. Data: 2013-04-01 19:41:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Jestes anlfabeta:
    > "Uzytkownik potrzebuje by slady byly wyslane do tworcow software'u."
    > Oraz debilem, rzecz jasna.

    Ty jesteś analfabetą skoro kłócisz się o rzecz oczywistą - wiadomo
    że użytkownik w efekcie tych starań producenta telefonu i producenta
    aplikacji skorzysta, ale użytkownik nie potrzebuje obrazu pamięci...
    To że jest on czasowo na jego telefonie przechowywany i wysyłany
    jak użytkownik znajdzie się w zasięgu wifi może dziać się nie tylko
    bez udziału ale i bez wiedzy użytkownika i o tym tu mówimy - w iOS
    dzieje się to za kulisami za które to kulisy użytkownik nie ma po co
    zaglądać. Więc nie wiem o co się jeszcze sprzeczasz???

  • 44. Data: 2013-04-02 09:45:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Więc nie wiem o co się jeszcze sprzeczasz???

    W sumie, tak z analfabeta i debilem nie ma sensu. O nic.