  • 11. Data: 2013-03-28 03:37:44
    Temat: Re: apple
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    news:kiuuur$tq7$1@dont-email.me...

    > Ale przeca ifon miał być w każdej poprzedniej wersji najszybszy, a każda
    > kolejna jest szybsza, a następne jeszcze szybsze. Dlatego pojawia się
    > uzasadnione pytanie czy i gdzie jest granica tej szybkości.

    Nie wiem czemu Ci się pojawia takie nieuzasadnione pytanie...
    Coś co jest dziś najszybsze nie będzie koniecznie najszybsze jutro.
    Coś może przynieść jutro co jest szybsze od dzisiejszego najszybszego.

    > Podobno źli ludzie rozpowiadają, jakoby ifon był całkiem zwyczajnie jak
    > na mobilny sprzęt szybki/powolny, jak kto woli. W dodatku podobno
    > spowolnienia UI przykrywane są niedającymi się wyłączyć animacjami
    > i obrazkami. Apki wywalają się bez śladu, itd/itp. A jacyś kompletnie
    > nieodpowiedzialni wypisują nawet złe komentarze pod apkami w najlepszym
    > i zawierającym tylko sprawdzone oprogramowanie sklepie.
    >
    > Przemol prawda to?

    Dla jednych jest "zwyczajnie" szybki jeśli są przyzwyczajeni do jego
    szybkości.
    Dla innych będzie niezwykle szybki jeśli są przyzwyczajeni do ślimaczej
    konkurencji... :-)
    Nie wiem o jakich to animacjach czy obrazkach mówisz - chyba nie o jakże
    popularnym nawet na desktopie "splash screen" pojawiającym się przy
    starcie/ładowaniu do pamięci prawie każdego programu...

    A co do wywalania się apki "bez śladu" - to po jakiego grzyba komuś jakiś
    "ślad" po tym wywaleniu się? Analizujesz sam może memory dumps?
    Jak się apka wywali to niech sobie wyśle coś programistom a usera niech
    zostawią w spokoju... Jakich "śladów" potrzebujesz Ty jako użytkownik?

  • 12. Data: 2013-03-28 08:23:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jakich "śladów" potrzebujesz Ty jako użytkownik?

    Uzytkownik potrzebuje by slady byly wyslane do tworcow software'u. Wowczas
    moze miec nadzieje, ze blad byc moze zostanie usuniety.

  • 13. Data: 2013-03-28 17:06:26
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.03.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > Nie wiem czemu Ci się pojawia takie nieuzasadnione pytanie...
    Podejrzewam że z nadmiaru tej prędkości...

    > Coś co jest dziś najszybsze nie będzie koniecznie najszybsze jutro.
    > Coś może przynieść jutro co jest szybsze od dzisiejszego najszybszego.
    No właśnie i tak wkoło, przy każdej okazji i bez oakzji.

    > Dla jednych jest "zwyczajnie" szybki jeśli są przyzwyczajeni do jego
    > szybkości.
    I dalej...

    > Dla innych będzie niezwykle szybki jeśli są przyzwyczajeni do ślimaczej
    > konkurencji... :-)
    Itd.

    > Nie wiem o jakich to animacjach czy obrazkach mówisz - chyba nie o jakże
    > popularnym nawet na desktopie "splash screen" pojawiającym się przy
    > starcie/ładowaniu do pamięci prawie każdego programu...
    Ale przeca fsyscy tak majom...

> [...]
    > Jak się apka wywali to niech sobie wyśle coś programistom a usera niech
    > zostawią w spokoju... Jakich "śladów" potrzebujesz Ty jako użytkownik?
    Nikomu to nie potrzebne. Ech.

    Przemol, ja Cię proszę. Eeee już nic.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 14. Data: 2013-03-28 18:51:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-03-28 08:23, Ghost wrote:

    > Uzytkownik potrzebuje by slady byly wyslane do tworcow software'u.
    > Wowczas moze miec nadzieje, ze blad byc moze zostanie usuniety.

    Wiesz jak to jest z nadzieja, szczegolnie w przypadku tworcow softu.... ;]
    Akturat w tym przypadku zagadzam sie, ze rozwiazanie jablkowe jest duzo
    lepsze od androidowego. Co z tego, ze bede mogl wyslac raport do
    developera jesli najpierw przez dobrych kilka sekund, czasem nawet pod
    10 musze sie gapic na czarny ekran calkowicie zablokowanego urzadzenia?
    Po kilku takich zdarzeniach wiem, ze trzeba cierpliwie czekac, na
    poczatku jednak dosc mocno zbijalo z tropu. Na iPadzie tez kilka
    programow sie wylozylo, po prostu zniknely z ekranu i tyle, nie pamietam
    czy czasem ichni app store sam nie wystartowal powtornie.
    Dla mnie jako uzytkonika takie rozwiazanie jest o wiele bardziej komfortowe.
    Podobnie jesli chodzi o bitmape wyswietlana podczas startu programu;
    jesli jej zaladowanie w wymierny sposob nie wydluza zaladowania samego
    programu to gdzie jest problem? Lepsze wraznienie wiekszej
    responsywnosci i szybkosci niz pelna swiadomosc przedluzajacego sie
    oczekiwania na zaladowanie wiekszej aplikacji.
    Przy okazji, ficzer ten mozna wylaczyc, wymagalo to chyba jednak JB.

  • 15. Data: 2013-03-28 20:50:18
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-27 13:20, Pszemol pisze:

> [...]
    > pokładzie.
    > Dziś w telefonach montouje się procesory z zegarami idącymi w gigacherce.

    Czyżby, ja odnoszę wrażenie że W7 jest jednak wolniejszy od starego
    dobrego XPka.. A może to większa szybkość iPhone 5 jest zwykłą iluzją,
    zwykłym podświadomym oczekiwaniem na plusy wobec starszego modelu, który
    znajduje potwierdzenie tylko w spotach reklamowych firmy Apple?

  • 16. Data: 2013-03-29 02:12:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Uzytkownik potrzebuje by slady byly wyslane do tworcow software'u. Wowczas
    > moze miec nadzieje, ze blad byc moze zostanie usuniety.

    To może odbywać się za kulisami, bez udziału użytkownika.

  • 17. Data: 2013-03-29 02:15:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Podejrzewam że z nadmiaru tej prędkości...

    > No właśnie i tak wkoło, przy każdej okazji i bez oakzji.

    No ale masz chyba wybór - jak Ci przeszkadza szybka nowa wersja
    zawsze możesz kupić starą... Jeszcze dziś sprzedają iPhone4, już
    ponad 2 i pół letnia konstrukcja.

    > Ale przeca fsyscy tak majom...

    No więc o co chodzi?

    > Nikomu to nie potrzebne. Ech.
    >
    > Przemol, ja Cię proszę. Eeee już nic.

    No co? Zawracasz gitarę a sam już nie wiesz o co Ci właściwie chodzi...

  • 18. Data: 2013-03-29 02:17:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyżby, ja odnoszę wrażenie że W7 jest jednak wolniejszy od starego
    > dobrego XPka..

    Jasne, a i7 jest wolniejszy od starego dobrego 386SX :-)

    > A może to większa szybkość iPhone 5 jest zwykłą iluzją, zwykłym
    > podświadomym oczekiwaniem na plusy wobec
    > starszego modelu, który znajduje potwierdzenie tylko
    > w spotach reklamowych firmy Apple?

    Bynajmniej - po przesiadce chwilowej z iPhone5 do iPhone4
    na narciarskiej wycieczce do Kanady nie mogłem uwierzyć jak
    odczuwalnie powolny był iPhone4 w porównaniu z nowym iP5...

  • 19. Data: 2013-03-29 08:10:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz jak to jest z nadzieja, szczegolnie w przypadku tworcow softu.... ;]

    Wiem, jak sie soft sypie to ma zle opinie i sprzedaz spada.

  • 20. Data: 2013-03-29 08:11:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > To może odbywać się za kulisami, bez udziału użytkownika.

    Slad za kulisami jest nadal sladem. Potrzebnym uzytkownikowi.

    BTW a dzieje sie?