  • 1. Data: 2013-03-24 12:47:07
    Temat: apple
    Od: M...@i...pl

    iphon4s i iphone5 maja te same funkcje z tym ze iphone5 jest minimalnie szybszy

  • 2. Data: 2013-03-24 19:39:21
    Temat: Re: apple
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 Mar 2013 04:47:07 -0700 (PDT), M...@i...pl napisał(a):

    > iphon4s i iphone5 maja te same funkcje z tym ze iphone5 jest minimalnie szybszy

    Dziękuję, moje życie nabrało teraz sensu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-03-24 22:08:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 24 Mar 2013 04:47:07 -0700 (PDT), M...@i...pl wrote:

    >iphon4s i iphone5 maja te same funkcje z tym ze iphone5 jest minimalnie szybszy

    No i ??

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-03-24 22:11:07
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-03-2013 12:47, M...@i...pl pisze:
    > iphon4s i iphone5 maja te same funkcje z tym ze iphone5 jest minimalnie szybszy

    nie nakręcaj na żelowanego Przemka i jego chłopaka!

  • 5. Data: 2013-03-27 05:54:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <M...@i...pl> wrote in message
    ps.com...
    > iphon4s i iphone5 maja te same funkcje z tym ze iphone5 jest minimalnie
    > szybszy

    Nie jest minimalnie szybszy -> jest znacznie szybszy...
    Nie tylko pod wzgldem dzialania z aplikacjami ale glównie
    pod wzgledem szybkosci dostepu do internetu (LTE).

    Ale juz niedlugo bedzie jeszcze szybszy iPhone 5S :-)

  • 6. Data: 2013-03-27 08:19:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pod wzgledem szybkosci dostepu do internetu (LTE).
    >
    > Ale juz niedlugo bedzie jeszcze szybszy iPhone 5S :-)

    Jak bedzie srajFone18 to wszyscy piekni i kreatywni beda podrozowac z
    predkoscia swiatla i beda mogli udac sie do galaktyki Farfaraway.... a
    pozostali odetchna, odetchna rowniez niewolnicy z foxconn.

  • 7. Data: 2013-03-27 12:20:01
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-27 05:54, Pszemol pisze:
> [...]
    > pod wzgledem szybkosci dostepu do internetu (LTE).
    >
    > Ale juz niedlugo bedzie jeszcze szybszy iPhone 5S :-)

    Czy jest granica gdzie skończą się te prędkości osiągane przez iPhone`a?;-)

  • 8. Data: 2013-03-27 13:20:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
    ps.com...

    > Czy jest granica gdzie skończą się te prędkości osiągane przez
    > iPhone`a?;-)

    Tak jak w przypadku desktopów czy laptopów - każda nowa generacja
    sprzętu będzie szybsza nieco od starszej - porównaj sobie dzisiejsze
    komputery do tego co było w latach 90-tych z jakimiś 286/386 na pokładzie.
    Dziś w telefonach montouje się procesory z zegarami idącymi w gigacherce.

  • 9. Data: 2013-03-27 15:15:55
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.03.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

> [...]
    > Dziś w telefonach montouje się procesory z zegarami idącymi w gigacherce.

    Ale przeca ifon miał być w każdej poprzedniej wersji najszybszy, a każda
    kolejna jest szybsza, a następne jeszcze szybsze. Dlatego pojawia się
    uzasadnione pytanie czy i gdzie jest granica tej szybkości.

    Podobno źli ludzie rozpowiadają, jakoby ifon był całkiem zwyczajnie jak
    na mobilny sprzęt szybki/powolny, jak kto woli. W dodatku podobno
    spowolnienia UI przykrywane są niedającymi się wyłączyć animacjami
    i obrazkami. Apki wywalają się bez śladu, itd/itp. A jacyś kompletnie
    nieodpowiedzialni wypisują nawet złe komentarze pod apkami w najlepszym
    i zawierającym tylko sprawdzone oprogramowanie sklepie.

    Przemol prawda to?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 10. Data: 2013-03-27 15:31:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieodpowiedzialni wypisują nawet złe komentarze pod apkami w najlepszym
    > i zawierającym tylko sprawdzone oprogramowanie sklepie.

    Prawda, oni sa calkowicie nieodpowiedzialni.