  • Data: 2011-05-30 11:56:10
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-27 11:54, Bart pisze:

    > Postarajcie się zrozumieć, że tu mieszkają ludzie, również
    > motocykliści oraz małe dzieci (np. córka Kolegi Tomka)

    I co to ma do rzeczy? Dzieci ci się skarżą na hałas?

    , którzy po
    > całym dniu ciężkiej pracy / wielogodzinnej jeździe na motocyklu / nie
    > robieniu nic / wychowywaniu dziecka itp (niepotrzebne skreślić lub
    > dopisać) mają potrzebę zażycia relaksu we względnej ciszy.

    Relaks i cisza w mieście ? Gdzie ty widziałeś ciche miasto? Albo cicho
    albo miasto.

    > Zlitujcie
    > się i jak już koniecznie musicie hałasować wieczorem to zamknijcie się
    > w jakimś garażu i hałasujcie do woli (nie napychając uszu watOM lub
    > innym kitem) i potem jedźcie na przejażdżkę*).

    Ja nie hałasuje i też mnie wykurzają ludzie którzy zapierdalają jak
    idioci po mieście ale hałas to sprawa policji która w tej kwestii nic
    nie robi. Tam skieruj swoje kroki. Zrób film, spisz numery i zgłoś
    wykroczenie - mają obowiązek się tym zając.

    > *) pisząc przejażdżka nie mam na myśli zapier... z otwartą na full
    > przepustnicą - jak Wam życie nie miłe mogę pożyczyć "klamkę" -
    > płatność "z góry" ;-)
    >
    > --
    > SePo
    > Bartek
    > K1200R | VespaGTS300SS | VespaGTS300S | VespaGTS125(yellow) | Vespa
    > ET4 | E36Cabrio | E83LCI | E60LCI

    No szał! Maniak BMW a K1200 to takie ciche jest? Przecież to zapierdlacz
    miastowy w czystej formie.

    Pozdrawiam
    Rafał