  • Data: 2011-05-30 13:50:27
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 13:46, The_EaGle pisze:
    [...]
    > Taaa...pracuje jakiś 1km od szpitala przy ul.Banacha i jakieś 2-4 razy w
    > ciągu 8h lata taki EC135 i hałasuje co najmniej tak jak R1 przy 12tys
    > obr...
    > Problem w tym że to lotnicze pogotowie ratunkowe...

    Tak są jeszcze karetki itp. ale jest to jakaś siła wyższa i nie
    występuje z taką częstotliwością. Ostatnio próbując się skupić nad jakąś
    pracą liczyłem każdy taki ryk, w ciągu 1h naliczyłem 15'stu moto bez
    tłumików. Tyle helikopterów nawet przy lotnisku nie lata.

    > A dzis jak jechałem do pracy to stoję na światłach AL.Krakowska z
    > 17-stycznia i myśli własnych nie słyszę bo wystartował jakiś samolot z
    > okęcia. Myślę sobie co to za cholera - patrze a to nasza Tu-154M
    > rządowa, dymiąca (ten typ tak ma) tutka...

    Ciekawe porównanie. Może włożysz jeszcze głowę do betoniarki na budowie
    i podasz przykład, że głośno?

    > A tak na serio to po śmierci będziecie mieli święty spokój... I nie
    > pierdolcie że dzieci budzą się od hałasu tłumików bo mam dziecko i wiem
    > że nie budzą jej takie pierdoły... a większość dzieciaków zasypia lepiej
    > przy np włączonej suszarce do włosów a to też hałas...

    Ktoś odkręca tłumik aby kogoś wkurzyć, ktoś inny rozleje mu na łuku
    olej, też po to aby go wkurzyć. Z tego co piszesz jeden i drugi ma
    prawo, bo w mieście można wszystko. Dość ciekawe.

    A.