  • Data: 2015-05-26 19:58:07
    Temat: Re: aparat fotograficzny zasilanie "na paluszki"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jest. Tylko ja jestem specyficznym użytkownikiem :). Głównie służy do
    >noszenia w kieszeni, aby mieć na wszelki przypadek.

    Ale karte ma ?
    To pogratulowac Microsoftowi :)

    >Jak bez zmiany ustawień noszony działa, a leżący traci jedną funkcję
    >to nie widzę za bardzo związku z ustawieniami.

    moj ma tak, ze jak go obrocic ekranem w dol, to dzwonek wylacza.
    Feature taki - mozna wylaczyc. Nawet dosc wygodne, do szybkiego
    przerywania w czasie jakis spotkan.
    I krokomierz ma, i rozpoznananie twarzy, i trzy czujniki zblizeniowe i
    ** wie co jeszcze - no wiec i ** wie czy nie ma jakiejs funkcji
    "wylacz gdy nieuzywany" :-)

    >Potem znów czekałem, że może w końcu wysiądzie tak, że będzie można
    >pokazać, że po prostu nie działa. Dałem sobie spokój - szkoda mojego
    >czasu na walkę z wiatrakami. Jestem zwolennikiem "głosowania
    >nogami" - u mnie Nokia jest skreślona.

    Wiekszosc juz Nokie skreslila, choc mysle, ze z innych przyczyn, i w
    zasadzie jej juz nie ma :-)

    J.