  • Data: 2009-06-24 14:24:17
    Temat: Re: aparat cyfrowy kupno
    Od: "Ramid" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki za info. Przede wszystkim potrzebuje aparatu dosc waskiego takiego
    ktory moge wlozyc do kieszonki koszuli. Poza tym kwestia ceny. Nie chce placic
    wiecej niz 450 zl bo tak na dobra sprawe nie jest mi potrzebna super
    lustrzanka. Co do parametrow technicznych to tylko slyszalem ze im wiecej
    pixeli tym lepiej. Z tym ze zaznaczam ze jestem laikiem wiec moze i inne
    parametry wchodza w gre. Ten Lumix Panasonica ktory znalazlem byl rzeczywiscie
    niezly ale niestety cena 889 zl mnie powalila. Moze ktos jeszcze cos podpowie.
    Dzieki z gory
    Ramid