  • 1. Data: 2015-02-05 23:33:09
    Temat: antypozar na szafce?
    Od: jg <f...@f...pl>

    hej,

    bezposrednio na szafce kuchennej spoczywa mi transformator (takie cos jak z
    tych:
    http://www.ceneo.pl/Transformatory_i_zasilacze_do_os
    wietlenia )
    z dotykowym wylacznikiem halogenow podszafkowych.

    - czy jest szansa, ze bedzie awaria i sie zacznie bardzo mocno grzac (w
    sumie wiem, ze jest, bo znajomemu sie przydarzylo; na szczescie byl w domu)

    - czy dobrze strzelam, ze rozwiazaniem moze byc jedno z takich ustrojstw:
    http://www.tomic.home.pl/do_2,5A.html
    jakos zetkniete (klej?) z tym trafem?

    - jakies inne opcje? podlozyc pod trafo jakies niepalne cos, albo cos
    bardziej elektronicznego?

    dzieki.

    --
    jg

  • 2. Data: 2015-02-06 16:59:09
    Temat: Re: antypozar na szafce?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    jg wrote:

> [...]
    > http://www.ceneo.pl/Transformatory_i_zasilacze_do_os
    wietlenia )
    > z dotykowym wylacznikiem halogenow podszafkowych.

    Wymień tę chińską przetwornicę na porządny toroid. Przeżyje Ciebie.

    > - jakies inne opcje?

    Usuń przyczynę, a nie walcz ze skutkami...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 3. Data: 2015-02-08 10:49:53
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 06 Feb 2015 16:59:09 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Wymień tę chińską przetwornicę na porządny toroid. Przeżyje Ciebie.

    Dodatkowo toroid może być z bezpiecznikiem termicznym umieszczonym
    wewnątrz uzwojenia.
    GG#2400455 ICQ#320399066