  • 1. Data: 2015-02-05 16:05:59
    Temat: Pomocy, szukam wyświetlacza
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Witam
    Może ktoś podpowie gdzie można kupić wyświetlacz 4x20 znaków BEZ(!)
    podświetlania; kilka firm poprzeglądałem i wszędzie (oprócz Farnela) mają z
    podświetlaniem.

    A może ktoś ma kilka szt. i chciałby się pozbyć (tylko nowe, szczegóły via
    email).

    jp

  • 2. Data: 2015-02-06 09:47:08
    Temat: Re: Pomocy, szukam wyświetlacza
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 05.02.2015 16:05) --

    Ten się nada?
    http://www.unisystem.pl/produkt/wh2004a-nyg-ct_,k150
    0

    Pozdrowienia,