  • Data: 2010-03-01 10:23:14
    Temat: Re: antyergonomiczne konstrukcje - prawie wszystkie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pyrtek" <u...@n...com> napisał w
    wiadomości news:hmec0q$g0c$1@news.onet.pl...
    >Efekt tego taki, że gdy obracam pudełko do "portrait" (prawa ręka
    >na dół, co jest dość naturalne), to flesz jest poniżej obiektywu i
    >nad głowami postaci wychodzą demoniczne cienie. Od blisko 10 lat
    >wbijam sobie w głowę, aby obracać "niewygodnie", tzn prawa ręka do
    >góry, ale i tak zdarza mi się z lenistwa i głupoty odwrócić
    >odwrotnie.
    >Dlaczego "oni" to tak robią? Na złość mi, czy jest jakiś
    >racjonalny powód?

    Hm, mnie jest wygodniej prawa reka do gory. Wiec dobrze robia :-)

    Natomiast z innych rzeczy - te kompakty teraz takie male robia, ze
    mnie sie to w ogole zle trzyma.
    A o obsludze jedna reka to w ogole mozna zapomniec.
    Dla dzieci to robia czy jak ?

    W sumie to zaleta - 90% aparatow odpada po pierwszej wizycie w
    sklepie, zostaje rozsadna ilosc do dalszych rozwazan :-)

    No i taka uwaga ogolna - one wszystkie dla praworecznych robione.
    Ale to juz dyskutowalismy.

    J.