    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: analog w dobie cyfry
    Date: Fri, 11 Dec 2009 17:15:40 +0100

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Ależ nie zapominam, przecież nie dyskutujemy pierwszy raz i znam Twoje
    > argumenty. Prawdę mówiąc nie liczyłem na to, że sam tak szybko przyznasz
    > że opinia którą wyraziłeś nie jest w pełni prawdziwa :-)

    Z oryginalną analogową odbitką spotkałem się... no nie wiem, z pół roku
    temu, gdzieś w knajpie. Była eksponowana w takich warunkach, że mogła
    być reprodukcją w najtańszej gazecie codziennej, a nikt by nie zauważył.
    Tak więc statystycznie analog nie istnieje.
    Oczywiście zaraz tu się podniesie larum, że ten czy drugi wczoraj moczył
    papier. Ale taka jest prawda, statystycznie to jest już zero.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl