    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alusy używki
    Date: Thu, 27 Jan 2011 08:59:14 +0100

    > Nie zrażałbym się.

    Ja bym raczej nie kupił używanej alufelgi, ale to tylko MZ.
    O ile w stalowej większość "przygód' da się dostrzec gołym
    okiem, to w przypadku alu nawet 3-krotne spawanie i
    5-krotne prostowanie łatwo zamaskować :-)
    No ale oczywiście to kwestia gustu...

    > Lepiej kupić używaną fabryczną felgę (jeszcze lepiej
    > dedykowaną od jakiejś mocniejszej wersji auta) niż nowego
    > chińczyka.

    A w którym miejscu on napisał że chce kupić nowego
    chińczyka? Może zastanawiał się czy kupić używkę taniej, czy
    jednak nówkę taką samą.