  • Data: 2009-02-15 20:31:54
    Temat: Re: alpha 200 czy g9
    Od: "ja" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > alfa d200 to najnizsza polka , bedziesz konfrontowany ze wszystkimi
    > niedogodnosciami jakie niesie za soba tanie lustro z badziewiasta
    > optyka , a zadnych przyjemnosci poza klaknieciem lustra ( ostatecznie
    > to mozesz sobie nagrac w mp3 i odsuchiwac z playera.

    ja właśnie nie chcę lustra bo kłapniecie mi przeszkadza, jest duze itp. Ale
    jest cos takiego w myśleniu że człowiek sądzi ze jezeli ta alfa ma takie duze
    otwory , matrycę itp to moze robić lepsze zdjęcia niż taki karakan jak G9 ale
    szukam raczej argumentów na zakup canona niz lustra tylko się boję zeby nie
    popełnić błędu

    > G9 to gorna polka w zakresie  aparatow kompaktowych.
    > bedziesz mial zdecydowanie mniej zdjec nieudanych z g9  niz z  a200.

    o to mnie interesuje

    > istotniejszym ograniczeniem jest predkosc , jak to kompakty maja -nie
    > nadaja sie do fotografi sportowej czy ruchu , alfa teoretycznie bylaby
    > lepsza , ale w praktyce i tak nie trafi z ostroscia dla ruchliwych
    > obiektow.

    to mnie wogóle nie interesuję, robię tylko zdjęcia familijne i oglądam na TV
    full Hd
    ale ... to nie znaczy ze nie zalezy mi na jakosć,.
    Pamiętam jak kilka lat temu kolega miał soniaka DSC V1 a ja ixusa i niby
    rozdzielczość itp podobne ale z DSC V1 o niebo lepiej-inny kontrast, nasycenie
    barw itp-to był nokaut ixusa

    > jesli zakladasz ze nie zakupisz obiektywow do alfy to ja bym
    > rzeczywiscie kupil player mp3 firmy sony i g9 canona.

    na pewno nie kupię obiektywów do lustra bo nie robię tak namiętnie zdjęć . 10
    lat temu kupiłem analoga Canona i oczywiśnie nigdy nawet nie pomyślałem o
    dokupywaniu czegoś.
    Mam mozliwość okazyjnie kupić tanio 1 z tych dwóch aparatów i chyba wezmę G9