  • Data: 2009-02-15 19:43:57
    Temat: Re: alpha 200 czy g9
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Feb., 10:59, "ja" <z...@o...pl> wrote:
    > cześć.
    > Wiem,że trudno takie porównania robić ale mam mozliwość kupić jeden z tych
    > aparatów za ok 1000zł (alpha z kitem stadardowym 18-70). Wolałbym Canona bo
    > jest mniejszy, nie zamierzam też nigdy dokupywać obiektywów do lustara itp.
    > Ale jakosć zdjęć tu ma decydujące znaczenie (mam już dobry kompakt canona
    > Ixus  , który częst noszę ze sobą więc  wielkosć drugiego aparatu juz nie
    > decyduje) Chciałbym robić dobre zdjęcia w domu, w trudniejszych warunkach
    > oświetleniowych, i koniecznie żeby można podpiać lampę-więc oba to spełniają.
> [...]

    sprawa jest prosta.
    alfa d200 to najnizsza polka , bedziesz konfrontowany ze wszystkimi
    niedogodnosciami jakie niesie za soba tanie lustro z badziewiasta
    optyka , a zadnych przyjemnosci poza klaknieciem lustra ( ostatecznie
    to mozesz sobie nagrac w mp3 i odsuchiwac z playera.

    G9 to gorna polka w zakresie aparatow kompaktowych.
    bedziesz mial zdecydowanie mniej zdjec nieudanych z g9 niz z a200.

    istotniejszym ograniczeniem jest predkosc , jak to kompakty maja -nie
    nadaja sie do fotografi sportowej czy ruchu , alfa teoretycznie bylaby
    lepsza , ale w praktyce i tak nie trafi z ostroscia dla ruchliwych
    obiektow.

    jesli zakladasz ze nie zakupisz obiektywow do alfy to ja bym
    rzeczywiscie kupil player mp3 firmy sony i g9 canona.