  • Data: 2010-02-16 22:47:01
    Temat: Re: allegro
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-16 12:43, omega_fan pisze:

    > Komplet klockow i tarcz do Phaetona kosztuje tyle co do mojego Forda
    > Galaxy, czyli ok. 1000 zl, wiec nie ma tragedii.
    > Co do niektorych czesci dostepnych tylko w ASO to masz racje.. ale
    > i mnie to auto sie baaardzo podoba. Gdyby tylko robili wersje kombi ;)

    To auto nie jest rodzinne, tylko biznesowe.
    A poza tym, STRASZNIE źle się jeździ tym samochodem. I nie tylko ja mam
    takie odczucie, że to auto się nie prowadzi. Jakieś takie zbyt
    dziwaczne, a masażery w siedzeniach czy lodóweczka z tyłu w bagażniku
    (dostępna po opuszczeniu podłokietnika) oraz komputer stacjonarny, tel,
    fax i całe biuro, nie robią na mnie wrażenia.