  • Data: 2010-02-17 10:36:47
    Temat: Re: allegro
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Browarczyk pisze:
    > To i tak sporo jak na Galaxy ale Phaeton ma ten sam uklad hamulcowy co
    > Touareg i np. w ASO klocki na przod (prawdopodobnie, nie pamietam juz
    > dokladnej ceny jak kupowalismy) kosztuja 1000zl, o tarczach nie
    > wspominam ;) Tam jest uklad zaciskowy Brembo. Wiem, ze mozna kupic "na
    > allegro", jednak osoba ujezdzajaca nie byla przekonana do takiego zakuou.

    A nie można było poszukać oficjalnego dystrybutora Brembo i tam dopytać
    o ceny? Przecież byłyby to te same elementy, tylko firmowane marką
    producenta części, nie auta. A VW (i nie tylko on wśród producentów aut)
    za sam znaczek każe sobie słono płacić.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl