eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingalgorytmy 'per pixel'Re: algorytmy 'per pixel'
  • Data: 2012-03-07 19:29:18
    Temat: Re: algorytmy 'per pixel'
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech \Spook\ Sura <s...@s...please.op.pl> napisał(a):

    > Dnia 06-03-2012 o 16:45:52 fir <f...@g...skasuj-to.pl> napisa=B3(a):
    >
    > > czy ktos zna jakies algorytmy 'per pixel' (moja nazwa bo nie
    > > wiem jak to sie nazywa) poza moimi dwoma zanymi mi przykladami:
    > (...)
    > > jeszcze jakies inne znane i wazne? (albo mniej znane i mniej wazne?)
    >
    > Obliczanie o=B6wietlenia bry=B3y 3D w pixel shaderze (kt=F3ry z definicj=
    > i jest =
    >
    > odpalany dla ka=BFdego piksela zrasteryzowanej bry=B3y).
    >

    trudno mi powiedziec jaka jest roznica miedzu raytracingiem a
    tym oswietleniem w oglu

    rownanie oswietlenia w oglu z tego co sie oreintuje to cos jak
    - jest nawet bardziej skomplikowane niz prosty raytracing
    (nie wiem jak z raytracingiem zaawansowanym (*))

    double color = ambient + diffuse*dot(light,geometry) + specular*dot
    (reflected, viev)^shiness;

    (chyba raczej szkode ze c nie ma operatora potegowania, tu ozn
    jako ^ bo nie chcialo mi sie pisac pow (operatory dla dot tez by sie
    byc moze przydaly)


    (*) ktos moze cos powiedziec o tych modelach oswietlenia lub
    innych?




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: