-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kamil" <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156 - za i przeciw
Date: Tue, 5 Oct 2010 16:05:50 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <i8fesf$4sk$1@inews.gazeta.pl>
References: <i8aq4f$kdk$1@news.onet.pl> <i8c4ku$b4b$1@news.onet.pl>
<i8c4q4$gpi$1@inews.gazeta.pl> <i8c6j3$go8$2@news.onet.pl>
<i8c90b$244$1@inews.gazeta.pl> <i8cm7b$n42$1@news.dialog.net.pl>
<i8cmov$lqt$1@inews.gazeta.pl> <i8cnrn$oes$1@news.dialog.net.pl>
<1m1cnbdid4rfk$.d5i1aq3c8e0d$.dlg@40tude.net>
<i8ct3j$d9a$1@inews.gazeta.pl>
<nfgoidh7fidn$.1dq48m7kmhg9l.dlg@40tude.net>
<i8f77p$522$1@inews.gazeta.pl> <i8fa2o$6k2$1@news.dialog.net.pl>
<i8fb5b$kru$1@inews.gazeta.pl>
<1ote0czazwab1.to74prhiudkv$.dlg@40tude.net>
<1x3h6v6q8xqzh$.vrze7hcdfo46.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: inews.gazeta.pl 1286291151 5012 194.80.173.254 (5 Oct 2010 15:05:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Oct 2010 15:05:51 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <1x3h6v6q8xqzh$.vrze7hcdfo46.dlg@40tude.net>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-User: radnor
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2315652
[ ukryj nagłówki ]
"Seba" <s...@g...pl> wrote in message
news:1x3h6v6q8xqzh$.vrze7hcdfo46.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 5 Oct 2010 16:18:37 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):
>
>> W mieście się sprawdza, do wyścigów niekoniecznie ;)
>
> Borys weź 'zoptymalizuj' Marcina i zróbmy jakiegoś spota
> zmotoryzowanego, to sobie pojeździsz tym moim toczydłem - zobaczysz czy
> jest aż tak radykalna różnica pomiędzy tymi silnikami na gnojownicę w
> naszych autach.
>
> PS. Porównywanie WRX do tej wersji AR jest wręcz komiczne - ja wiem, że
> się nabijacie, ale przecież są jakieś granice ;)
Tylko ja sie nabijam, i to z kierowcow ktorzy na walsne zyczenie porownuja
te dwa auta, bo to nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek. Audi TT TDI
tez mialem okazje nauczyc pokory, bo kierownik sam sie rwal do pokazania, ze
ma tanie i szybkie auto.
Naczytaja sie ludzie pierdolow, ze diesel "mocno ciagnie", a rzeczywistosc
rozczarowuje.
Pozdrawiam
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.10 17:07 kamil
- 05.10.10 17:20 Seba
- 05.10.10 17:22 Seba
- 05.10.10 17:26 kamil
- 05.10.10 17:30 Seba
- 05.10.10 17:52 kamil
- 05.10.10 18:18 Irokez
- 05.10.10 19:37 Borys Pogoreło
- 06.10.10 13:39 kamil
- 08.10.10 11:20 Bartek
- 08.10.10 11:31 Bartek
- 08.10.10 12:30 Przembo
- 08.10.10 15:03 r...@k...pl
- 08.10.10 15:52 kamil
- 08.10.10 19:56 venioo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=