  • Data: 2010-06-24 21:52:25
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i00brp$vfc$1@news.dialog.net.pl...

    0_c3_1.jpg

    > No wiem, i to uważam za poprzednika.

    76 a tak wyglada

    > A wskaż mnie palcem te różnice między 100-tką C4 a A6 C4, co to ich nie
    > zauważam. :P]

    A może zamiast pisać i pisać trochę byś sobie pooglądał galerii tych aut?

    Tak na szybko

    Audi 100 C4:
    http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/15
    28/audi_100_c4_4.jpg

    Audi A6 C4:
    http://multimedia.flota.com.pl/img/galeriazdjec/1525
    /audi_a6_c4_1.jpg

    Inne światła, inna maska, inny grill, inne lusterka, inny zderzak... To był
    LIFTING, więc trzeba się dokładnie przyjrzeć szczegółom.

    Jurand.