-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Wed, 23 Jun 2010 22:58:18 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 65
Message-ID: <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1277326643 20527 91.150.222.21 (23 Jun 2010 20:57:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2010 20:57:23 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291670
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> Czym sie roznia konstrukcyjnie dolne wahacze alfy 156 i 145 poza
>>> wymiarami?
>>> Nie wiesz, czy nie powiesz?
>>
>> Chociażby tym, że wahacz do 156-ki ma dodatkowy silentblok.
>
> Akurat kompletnie nie istotny w dzialaniu wahacza, czy zawieszenia. (ten
> silentblok jest do amortyzatora, ktory w innym wariancie zawieszenia
> siedzialby w kolumnie McPhersona).
Moment - to w końcu różnią się te wahacze konstrukcyjnie, czy nie? Skoro w
jednym przypadku amortyzator przykręcasz do wahacza, a w drugim - kolumna
McPhersona opiera się o zwrotnicę przykręconą do sworznia - to jest to
ewidentna różnica konstrukcyjna.
>> Poza tym 156 ma z przodu DWA wahacze na koło, 145 ma JEDEN. To jest już
>> bardzo poważna różnica w budowie samochodu.
>>
>
> Tak powazna roznica, ze sworznie, ksztalt wahacza, ksztalt i typ
> silentblokow jest jakby w ten sam desen ;P
Większość trójkątnych wahaczy ma podobny kształt. Tylko, że na trwałość
wahacza ma wpływ coś znacznie więcej niż sam kształt. Liczy się mieszanka
gumowa, z jakiej wykonano tuleje gumowe, wielkość sworznia, sposób jego
łożyskowania, wielkość silentbloków, itp.
>> Poza tym za wahacz do 145 trzeba zapłacić od 85 PLN wzwyż, przy czym za
>> około 120-140 PLN kupuje się już całkiem sensowny zamiennik.
>
> To ciekawe, znowu manipulujesz cenami.
> Ja placilem za sensowny zamiennik tak ze 2x tyle :P
Nie manipuluję. Ja takie wahacze czasem kupuję.
>> Za wahacz do 156 trzeba zapłacić conajmniej 165 PLN, ale za sensowny
>> zamiennik trzeba dać około 300 PLN. Mowa o wahaczu DOLNYM.
>>
>
> Wlacz sobie allegro i przestan znowu sciemniac z cenami.
> Roznice w cenie oczywiscie sa, ale nie takie jak piszesz.
A to może konkretnie podasz, skoro są takie różnice w cenie. Może być z
Allegro. Linki też podepnij.
>>> W przypadku dolnego wahacza roznica jest zadna
>>
>> No to chyba masz trochę nie bardzo coś z oczkami...
>>
>
> Chyba tak, bo ciagle nie moge znalezc tych TDSow w E34 za 15 czy ile tam
> pisales tysiecy, tych powszechnie uzywanych lakierow bezbarwnych, wodnych,
> a teraz mi sie wahacze znikaja :>
> Zebym jutro tylko trafil do samochodu.
Jeśli nie chcesz czegoś znaleźć, to tego nie znajdziesz, chociażby Ci to
ktoś przed oczętami położył. Ot taka specyfika ludzi z betonowym umysłem.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.10 22:48 Karolek
- 23.06.10 23:05 Cavallino
- 23.06.10 23:18 PSYLO
- 23.06.10 23:34 Jurand
- 23.06.10 23:45 PSYLO
- 24.06.10 06:39 Karolek
- 24.06.10 06:41 Karolek
- 24.06.10 08:44 Irokez
- 24.06.10 14:39 kamil
- 24.06.10 16:41 Jurand
- 24.06.10 16:42 Jurand
- 24.06.10 16:43 Karolek
- 24.06.10 16:44 Karolek
- 24.06.10 16:46 Karolek
- 24.06.10 16:48 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=