  • Data: 2010-06-23 22:58:18
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl...

    > Akurat kompletnie nie istotny w dzialaniu wahacza, czy zawieszenia. (ten
    > silentblok jest do amortyzatora, ktory w innym wariancie zawieszenia
    > siedzialby w kolumnie McPhersona).

    Moment - to w końcu różnią się te wahacze konstrukcyjnie, czy nie? Skoro w
    jednym przypadku amortyzator przykręcasz do wahacza, a w drugim - kolumna
    McPhersona opiera się o zwrotnicę przykręconą do sworznia - to jest to
    ewidentna różnica konstrukcyjna.

    > Tak powazna roznica, ze sworznie, ksztalt wahacza, ksztalt i typ
    > silentblokow jest jakby w ten sam desen ;P

    Większość trójkątnych wahaczy ma podobny kształt. Tylko, że na trwałość
    wahacza ma wpływ coś znacznie więcej niż sam kształt. Liczy się mieszanka
    gumowa, z jakiej wykonano tuleje gumowe, wielkość sworznia, sposób jego
    łożyskowania, wielkość silentbloków, itp.

    > To ciekawe, znowu manipulujesz cenami.
    > Ja placilem za sensowny zamiennik tak ze 2x tyle :P

    Nie manipuluję. Ja takie wahacze czasem kupuję.

    > Wlacz sobie allegro i przestan znowu sciemniac z cenami.
    > Roznice w cenie oczywiscie sa, ale nie takie jak piszesz.

    A to może konkretnie podasz, skoro są takie różnice w cenie. Może być z
    Allegro. Linki też podepnij.

    > Chyba tak, bo ciagle nie moge znalezc tych TDSow w E34 za 15 czy ile tam
    > pisales tysiecy, tych powszechnie uzywanych lakierow bezbarwnych, wodnych,
    > a teraz mi sie wahacze znikaja :>
    > Zebym jutro tylko trafil do samochodu.

    Jeśli nie chcesz czegoś znaleźć, to tego nie znajdziesz, chociażby Ci to
    ktoś przed oczętami położył. Ot taka specyfika ludzi z betonowym umysłem.

    Jurand.