eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156 › Re: alfa 156
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task.gda.pl!new
    s.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Wed, 23 Jun 2010 20:52:03 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 58
    Message-ID: <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl>
    References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1277319252 67362 81.190.86.247 (23 Jun 2010 18:54:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2010 18:54:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291646
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurand pisze:

    >> Czym sie roznia konstrukcyjnie dolne wahacze alfy 156 i 145 poza
    >> wymiarami?
    >> Nie wiesz, czy nie powiesz?
    >
    > Chociażby tym, że wahacz do 156-ki ma dodatkowy silentblok.

    Akurat kompletnie nie istotny w dzialaniu wahacza, czy zawieszenia. (ten
    silentblok jest do amortyzatora, ktory w innym wariancie zawieszenia
    siedzialby w kolumnie McPhersona).

    > Poza tym 156
    > ma z przodu DWA wahacze na koło, 145 ma JEDEN. To jest już bardzo
    > poważna różnica w budowie samochodu.
    >

    Tak powazna roznica, ze sworznie, ksztalt wahacza, ksztalt i typ
    silentblokow jest jakby w ten sam desen ;P

    > Poza tym za wahacz do 145 trzeba zapłacić od 85 PLN wzwyż, przy czym za
    > około 120-140 PLN kupuje się już całkiem sensowny zamiennik.

    To ciekawe, znowu manipulujesz cenami.
    Ja placilem za sensowny zamiennik tak ze 2x tyle :P

    > Za wahacz do 156 trzeba zapłacić conajmniej 165 PLN, ale za sensowny
    > zamiennik trzeba dać około 300 PLN. Mowa o wahaczu DOLNYM.
    >

    Wlacz sobie allegro i przestan znowu sciemniac z cenami.
    Roznice w cenie oczywiscie sa, ale nie takie jak piszesz.

    >>> Się Ci trochę modele i zawieszenia pomyliły.
    >>
    >> LOL.
    >> Cos jeszcze masz do dodania mechaniku i lakierniku od siedmiu bolesci? :>
    >
    > Loluj sobie loluj, pololujesz jeszcze trochę i zaczną Cię z Twoją wiedzą
    > traktować jak kolejnego grupowego błazna.
    >

    Taa :>
    Idz lepiej mieszac ten swoj wydumany lakier do tej twojej nowej lakierni ;>

    >> W przypadku dolnego wahacza roznica jest zadna
    >
    > No to chyba masz trochę nie bardzo coś z oczkami...
    >

    Chyba tak, bo ciagle nie moge znalezc tych TDSow w E34 za 15 czy ile tam
    pisales tysiecy, tych powszechnie uzywanych lakierow bezbarwnych,
    wodnych, a teraz mi sie wahacze znikaja :>
    Zebym jutro tylko trafil do samochodu.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: