  • Data: 2010-06-23 20:31:22
    Temat: Re: alfa 156
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez pisze:

    > Ok, panowie, więc konstruktywnie teraz.
    > Załózmy, że zamiast zostawiać teraz złom w warsztacie zabieram stare graty.
    > Kupuje na aledrogo tuleje OCAP (cały wahacz pochodził tyle co TRW) jak
    > trzeba oraz daję do degeneracji swożeń.
    > Ile taki swożeń pochodzi i kto mi to zrobi, powiedzmy nawet we Wrocku i
    > za ile.

    Nie ma prostej odpowiedzi na tak postawione pytanie.
    Ja w BMW teraz testuje oryginalny wahacz z regenerowanym sworzniem
    (oryginalne w ASO sa ciut za drogie ;> ).
    Jak na razie pracuje juz ze 3 razy dluzej niz nowy, jeden z najtanszych
    zamiennikow.
    Oryginal to nigdy nie bedzie, ale za to jest tani (100zl za caly
    zregenerowany wahacz) i lepszy niz tez tani, nowy wahacz, ale wystrugany
    chyba z galezi.

    --
    Karolek