eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156Re: alfa 156
  • Data: 2010-06-23 09:02:24
    Temat: Re: alfa 156
    Od: Karthoon <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 22 Cze, 06:12, "Jurand" <j...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "mm" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >
    >
    >
    >
    > > Co możecie napisać o alfie romeo 156 i dlaczego nie powinienem jej kupić?
    >
    > > Z jednej strony ta alfa zawsze niesamowicie mi się podobała, uważam, ze to
    > > samochód ponadczasowy i z przyjemniscią (a nie z konieczności jak inne
    > > rozważnane opcje) bym go kupił
    >
    > > Z drugiej strony słychać o awaryjnosci tych samochodów i wysokich kosztach
    > > napraw np zawieszenia
    >
    > > z trzeciej strony słchać, że ma dobre i bezawaryjne silniki a chyba
    > > naprawy
    > > silników i osprzetu są najbardziej kosztowne? np w niemieckich dieslach
    >
    > > i dalej na plus alfy to niskie ceny zakupu tych pojazdów, w cenie alfy
    > > mialbym co
    > > najwyżej mniejszą, słabszą banalną i przecietną do bólu skodę fabię lub
    > > hiundaya getza lub coś w tym stylu
    >
    > > i teraz tak myslę teoretycznie, mając do wyboru porównywalne rocznikowo i
    > > technicznie np passata, octawie czy jakieś audi i 156 to 156 kupuję o
    > > wiele
    > > taniej w stosunku do VW, nawet gdyby faktycznie przyszło zainwestować
    > > więcej
    > > w jakąś naprawę to mam różnicę w kieszeni a posiadam samochód o wiele
    > > ładniejszy, niebanalny i o ile dać wiarę testom o bardzo dobrych
    > > wlaściwosciach jezdnych.
    >
    > Ujmę to tak - jeśli przełkniesz fakt, że Alfa 156 potrafi naprawdę w
    > totalnie nieprzewidywalny sposób odmówić posłuszeństwa, zamienniki
    > zawieszenia za wyjątkiem TRW i Febi nie nadają się do niczego (a więc jesteś
    > skazany albo na drogie oryginały, albo na drogie zamienniki w/w firm),
    > silniki Twin Spark to generatory problemów (2.0 JTD należy unikać jak
    > ognia), a 2.5 V6 zużywa zupełnie nieprzyzwoite ilości paliwa - możesz się
    > tym autem zacząć interesować. Najlepiej kupić model po lifcie (od 2002 roku
    > wzwyż) z silnikiem 1.9 JTD.
    > Właściwości trakcyjne są świetne ALE musisz mieć perfekcyjne zawieszenie -
    > jakiekolwiek luzy potrafią skutecznie zepsuć radość jazdy tym samochodem. Do
    > tego dochodzą różnorakie mniejsze i większe problemy z rdzą w tych
    > samochodach - z racji kiepskiego pomysłu na zabezpieczenie progów w
    > miejscach spawód potrafi tam dość szybko dojść do odpryśnięcia farby i jeśli
    > tego ktoś sensownie nie naprawi - to masz po 3-4 latach dość poważną
    > korozję.
    >

    Nie bita 156 nie ma żadnych problemów z rdzą.
    W 156 nie było 2.0 JTD
    Zawieszenie nie jest drogie, tyle z trwałością jest tak sobie....
    Nawet przy TRW

    > Jeśli masz do wydania c.a. 25 tysięcy lub więcej - ja bym szedł w stronę
    > Focusa. JEśli 30-35 tysięcy - to w ogóle zapomnij o temacie Alfy 156 -
    > szkoda nerwów.
    >

    Porównanie lekko bez sensu....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: